این دو روزنامه متعلق به بیت المال، برخلاف قانون، له یا علیه کاندیداها تبلیغات می کنند

روزنامه اطلاعات در یادداشتی بدون نام بردن از هیچ رسانه ای برخی از آنها را به رفتار غیرقانونی در انتخابات متهم می کند. ناگفته معلوم است فلش این روزنامه به سول قلوی دیگرش "روزنامه کیهان" است.

این دو روزنامه متعلق به بیت المال، برخلاف قانون، له یا علیه کاندیداها تبلیغات می کنند

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه اطلاعات نوشت:

اگر حضور مردم برای ارزشگذاری یک انتخابات، ضرورت و اولویت دارد، بی‌طرفی و نگرش همه‌جانبه‌نگر بر مبنای احترام ملت نیز معطوف به اعتبار نظام سیاسی است. بی‌طرفی و انصاف و مراعات داوران و ناظران، بخش مهمی از اعتبار و اقتدار نظام محسوب می‌شود. مدیران باید امانتدار باشند و تمام کاندیداها و هوادارانشان را بر یک روش و یک قانون، به مساوات همراهی کنند تا تمام سلایق و علایق توزیعی عادلانه و بی‌مانع در صحنه رقابت یافته، بهترین رئیس جمهور برگزیده شود.

نهادهای حکومتی و رسانه‌هایی که از بیت‌المال حقوق می‌گیرند، هیچگاه نباید دست دخالت در کار کاندیداها و سخن و دیدگاه آنان دراز کنند و جانبی را نگاه دارند یا مانعی را در کار آورند. جز شاکی خصوصی و حق‌الناس، که آن هم از مجاری قانونی و قضایی پیگیری می‌شود.

پس هر شائبه‌ای به نفی و اثبات برای ورود به کار رقابت، در چنین نهادها و رسانه‌ها خلاف و عین بی‌عدالتی و خروج از سیاست کلی نظام و قانون اساسی است. اصل، بر تساوی حقوق، برابری در عرصه رقابت و مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم است.
از سوی دیگر پایگاه خبری24آنلاین نوشت: روزنامه همشهری ارگان شهرداری تهران که متعلق به حاکمیت است بطور آشکار علیه نامزدی پزشکیان و به نفع جریان اصولگرا تبلیغ می کند و مشخصا با بزرگنمایی فعالیتهای شهردار تهران، به سود وی وارد میدان شده است.
23302
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان