میدان و دیپلماسی مکمل هم هستند

فرمانده سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال وبختیاری در جمع مسئولین اتحادیه های اصناف شهرکرد، مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب با رأی بالا را در عرصه داخلی و بین الملل دارای اهمیت دانست.

میدان و دیپلماسی مکمل هم هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، نشست صمیمانه مسئولین اتحادیه های صنفی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد با سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه استان و بهادر عبدالغنی فرماندار این شهرستان تحت عنوان نشست بصیرتی و جهاد تبیین، برگزار شد.

سردارعلی محمد اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای اصناف و شهدای خدمت بخصوص رئیس جمهور شهید، اظهارکرد: انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم و رهبری امام خمینی(رحمت الله علیه) به پیروزی رسید وبا رأی قاطع مردم نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: مردم همواره در صحنه های مختلف انقلاب حضورداشته اند و مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز قبل، حین و بعد از انقلاب کارنامه درخشانی در راستای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: انتخابات حق مردم است و حضور آنها در پای صندوقهای رأی به خاطر اینکه این نظام وانقلاب مبتنی بر مردم سالاری دینی است، یک واجب عینی است که قابل جبران و قضاء در صورت عدم مشارکت نیست.

وی با خدمات نظام اسلامی بعد از انقلاب در اقصی نقاط ایران بویژه استان چهارمحال و بختیاری را یادآوری کرد وبا نکوهش سیاه نمایی برخی از وضعیت کشور، گفت: ما خود را خادم مردم می دانیم و اصناف با انصاف را نیز درک می کنیم و پیگیر مشکلات شما از مسئولین بوده ایم.

سردار اکبری، نقش اصناف در صحنه های مختلف انقلاب ازجمله دفاع مقدس را یادآوری کرد و گفت: جهاد تبیین برای بیان حقایق و جلوگیری از تحریف واقعیت هاست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب با رأی بالا را در عرصه داخلی و بین الملل دارای اهمیت دانست و افزود: امامین انقلاب در بیان ویژگی های نامزد اصلح هیچگاه ولایتمداری را بعنوان اصل اول اعلام نکرده اند؛ اما می بینیم که محبوبیت شهیدان رجایی و رئیسی بخاطر اصل ولایتمداری، شجاعت، اخلاص، توجه به محرومین و اخلاص آنهاست که در قلوب مردم جای گرفتند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: شهید رئیسی مصداق رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی است که ویژگی هایی همچون شجاعت داشت و از مصادیق شجاعت ایشان، دفاع از حاج قاسم در سازمان ملل با بالا بردن تمثال این شهید، دفاع از ساحت قرآن در سازمان ملل علی رغم سکوت دولتمردان کشورهای اسلامی جهان و همراهی با نیروهای مسلح در انجام عملیات وعده صادق و پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی را می توان نام برد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با یادآوری شجاعت شهید آیت الله رئیسی و شهید عبداللهیان وزیر امور خارجه در عرصه های بین المللی و فراهم آوردن زمینه عملیات وعده صادق، گفت: میدان و دیپلماسی مکمل هم هستند.

سردار اکبری در ادامه از اصناف برای تشویق و ترغیب دیگران به منظور حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی دعوت کرد.

گفتنی است؛ مسئولین اتحادیه های اصناف در این نشست صمیمی برخی از مشکلات صنفی را مطرح کردند و فرماندار شهرستان شهرکرد و فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز بر پیگیری و رفع آنها تأکید کردند.

شایان ذکر است، مسئولین اتحادیه های اصناف با اشاره به مشارکت بازاریان و صنف های مختلف در مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی، حضور حداکثری خود در انتخابات هشتم تیر را اعلام کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان