اجاره نشینی در جنت‌آباد چقدر هزینه دارد؟

با ودیعه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۸ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۱۶۲ متری در جنت‌آباد شمالی اجاره کرد.

اجاره نشینی در جنت‌آباد چقدر هزینه دارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،جنت آباد محله‌ای تقریبا مرفه‌نشین در شمال غرب تهران که در منطقه 5 شهرداری واقع شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین،محله جنت آباد از شمال به حصارک، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی، از غرب به شهران و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، چهاردیواری و پونک متصل می‌شود. وسعت محله جنت آباد باعث شده که این محله به سه بخش مرکزی، شمالی و جنوبی تقسیم شود. این موضوع باعث شده تا قیمت خانه و اجاره نشینی در این محله تهران در هر یک از این سه قسمت محله متفاوت باشد. در ادامه به بررسی هزینه اجاره مسکن در این محله معروف تهران خواهیم پرداخت.

اگر بودجه‌ای حدود یک میلیارد و 350 میلیون تومان دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی 100 متری را که هشت سال سن دارد، رهن کامل کنید.

واحد دیگری در جنت‌آباد جنوبی با متراژ 68 متر، دو اتاق خواب و ساخت سال 1383 با 300 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه 13 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

اجاره نشینی در جنت‌آباد چقدر هزینه دارد؟

آپارتمان دیگری در جنت آباد مرکزی با ودیعه 550 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 12 میلیون تومان قابل اجاره است. واحد مذکور 13 ساله و 110 متری است.

با ودیعه یک میلیارد و 800 میلیون تومان می‌توان یک واحد 128 متری با سن بنای 9 سال را در جنت آباد جنوبی رهن کامل کرد.

خانه‌ای 85 متری ساخت سال 1388 با پول پیش 800 میلیون تومان برای اجاره گذاشته شده است. کرایه این واحد نیز ماهیانه 100 هزار تومان است.

220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر