چه کسی درباره محل خدمت معاون فعلی وزیر کشور بعد از اتمام دولت تصمیم خواهد گرفت؟

میراحمدی گفت: دولت‌ها وقتی پیروز می‌شوند افرادی که فکر می‌کنند همسو و همفکرشان هستند را برمی‌گزینند بنابراین ما از نظر خودمان کارنامه‌مان برای کار در دولت را خاتمه یافته می‌دانیم.

چه کسی درباره محل خدمت معاون فعلی وزیر کشور بعد از اتمام دولت تصمیم خواهد گرفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد امنیت انتخابات از بازگشتش به ستاد کل نیروهای مسلح بعد از ماموریت در دولت سیزدهم خبر داد.

مجید میراحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا در دولت بعدی حضور خواهد داشت، گفت: حضور در دولت بعد بستگی به اراده دولتمردان دارد. بودن پشت این میزها هیچ اهمیتی از جهت جایگاه ندارد و خدا از دل‌های ما آگاه است. همه هدف ما نوکری و خدمت به مردم و ادامه راه شهداست و راهی را برویم که فردا شرمنده شهدا نباشیم لذا باید متعهد به راه آنان باشیم. دولت‌ها وقتی پیروز می‌شوند افرادی که فکر می‌کنند همسو و همفکرشان هستند را برمی‌گزینند بنابراین ما از نظر خودمان کارنامه‌مان برای کار در دولت را خاتمه یافته می‌دانیم و این طبیعی است که دولت جدید افراد خود را انتخاب کند.

او در پاسخ به اینکه آیا به لباس نظامی بازمی‌گردد، نیز گفت: به اصل خودمان و آن لباس برای ما بسیار مقدس است و ان‌شالله در همان لباس به شهادت برسم. من باید به ستاد کل نیروهای مسلح بازگردم و تشخیص اینکه من باید کجا باشم با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر