برگزاری با شکوه آیین های سوگواری تاسوعای و عاشورای حسینی در جزیره کیش

آیین های سوگواری تاسوعای و عاشورای حسینی با حضور پرشور هیات های مذهبی در جزیره کیش برگزار می شود.

برگزاری با شکوه آیین های سوگواری تاسوعای و عاشورای حسینی در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، یکی از جاذبه های فرهنگی و مذهبی جزیره کیش برگزاری با شکوه آیین های سوگواری تاسوعای و عاشورای حسینی است که هرساله با حضور پرشور هیات های مذهبی از اقوام کشورمان با آیین های شهرهای مختلف برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز جزیره کیش با برپایی آیین های سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی پذیرای شیفتگان وعاشقان امام حسین (ع) است و برنامه زمانبندی این مراسمات به شرح ذیل اعلام می شود:

یکشنبه 24 تیرماه مصادف با 8 محرم، آیین سوگواری شب تاسوعا از ساعت 20 وسی دقیقه با حرکت دسته های عزاداری و تجمع هیات های مذهبی مقابل مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع درشهرک صدف آغاز می شود.

دوشنبه 25 تیرماه مصادف با 9 محرم، مراسم سوگواری ظهر تاسوعای حسینی بعد از نماز ظهر وعصر در مسجد خاتم الانبیاء (ص) برپا خواهد شد.

همچنین دوشنبه 25 تیرماه و مصادف با شب عاشورای حسینی از ساعت 20 وسی دقیقه حرکت دسته های عزاداری و تجمع هیات مذهبی از مقابل مسجد ثامن الائمه (ع) واقع در میدان ساحل جزیره کیش شروع می شود.

سه شنبه 26 تیرماه مصادف با 10 محرم نیز، مراسم ظهر عاشورای حسینی و خیمه سوزان از ساعت 9 وسی دقیقه صبح در مصلای بزرگ کیش برگزار می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر