اطلاعیه دانشگاه الزهرا درباره اخراج دختر میرحسین موسوی

دانشگاه الزهرا در خصوص قطع همکاری با «زهرا موسوی خامنه» از اعضای هیات علمی این دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.

اطلاعیه دانشگاه الزهرا درباره اخراج دختر میرحسین موسوی

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، دانشگاه الزهرا در قالب اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو انتشار برخی مطالب در فضای مجازی از سوی خانم زهرا موسوی خامنه عضو هیات علمی سابق دانشگاه الزهرا(س) به اطلاع می‌رساند که فرآیند بررسی صلاحیت ایشان در تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی قطعی از سنوات پیش در دستور کار بوده و نهایتا مخالفت با تبدیل وضعیت نامبرده در مهرماه 1399 در دولت دوازدهم به دانشگاه اعلام شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به لزوم اجرای حکم قانونی مذکور، قطع همکاری ایشان ابلاغ گردید. این فرآیند ارتباطی با رای انضباطی منتشره نداشته است. چنانچه انتشار اخبار کذب از سوی نامبرده ادامه یابد این دانشگاه حق اقدام قانونی و انتشار اطلاعات مربوط به تخلفات و ابهامات استخدامی، آموزشی و پژوهشی ایشان را برای خود محفوظ می‌داند.

همینطور قبل‌تر زهرا موسوی خامنه ماجرای اخراج خود از دانشگاه را اینطور روایت کرده بود. 

*در ابتدای حصر به گناه اینکه در مورد آن حصر خبر رسانی کرده بودیم، تعلیق وحقوقم قطع شده بود.

*من اما در حیطه درس و پژوهش همیشه موفق بودم، با رتبه زیر 30 کنکور کارشناسی، 19 ارشد و 4 دکتری تحصیل و در دانشگاههای سوره، هنر، الزهرا هم تدریس کردم.

*وقتی در دهه نود همراه با بسیاری از همکاران اخراجی و ‌تعلیقی به کاربرگشتم، همه اسناد کاری و تحصیلیم به یغما رفته و با وجود مدرک دکترا گویی دیپلمه ای بیسابقه کار بودم.

*چند سال بعدتر سرانجام با شش سال و اندی تاخیر، به استادیاری ارتقا پیداکردم.( معلمان دانشگاه با اخذ مدرک دکتری استادیار می شوند).

*مطابق با یک مصوبه در آموزش عالی که شامل حال من نیز هست باید همزمان رسمی قطعی میشدم. اما گفتند در مورد تو نه! نمی شود و این آغاز ماجرایی تازه بود...

*سال 99 گفتند یا باید بازخرید شوم یا اینکه پیمانی دایم.

*این مرحله هم قریب دو سال وچند روزی قبل نامه اخراج در دفتر جذب و به امضای رییس دانشگاه تحویل داده شد.

*سالها می‌گذرند ادم‌ها در دل حوادث آب‌دیده می‌شوند. باوجود آزار بی‌وقفه ونامه نگاریها و حق خوری‌ها یک گنجینه وفرصت بی‌بدیل هم فراهم شد و آن همنشینی با نسلهای جدید بود که خود معلمانی هستند جوان، پر از شور زندگی، درک اجتماعی و آشنا به حق و عدالت.

233233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر