طراحی نخستین گوشی هوشمند تاشوی اپل

اپل هم به جمع سازندگان گوشی‌های تاشو می‌پیوندند. این کمپانی مشغول توسعه آیفون تاشو است و تلاش می‌کند که نخستین نمونه‌ این گوشی هوشمند را در سال ۲۰۲۶ به دست کاربران برساند.

طراحی نخستین گوشی هوشمند تاشوی اپل

به گزارش خبرآنلاین، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در اختیار بزرگانی چون سامسونگ و سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند است. گوگل نیز با پیکسل تاشو سهمی از این بازار دارد اما جای یکی از اصلی‌ترین بازیگران در این عرصه خالی است.

اپل در حالی که بخش بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان را در اختیار دارد هنوز گامی برای ساخت یک گوشی هوشمند تاشو برنداشته است.

اکنون بر اساس گزارش مک‌رومرز، اپل در پروژه نخستین گوشی هوشمند تاشوی سراغ طرحی شبیه به سری زدفیلیپ سامسونگ خواهد رفت.

گفته می‌شود که اپل در ماه‌های اخیر با تامین‌کنندگان قطعات خود در آسیا برای ساخت اجزای این گوشی هوشمند تازه‌وارد که در کمپانی با کد «V68» شناخته می‌شود وارد مذاکره شده است.

یکی از مشکلاتی که اپل را تا کنون از ورود به بازار گوشی‌های تاشو بازداشته بود، مشکل باقی ماندن رد یا شکن در محل تاشدن صفحه نمایش این دست گوشی‌ها بود. در صورت درست بودن خبر مک‌رومرز به نظر می‌رسد که اپل راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

ناگفته نماند که شایعه تولید آیفون تاشو هر از گاهی سر از رسانه‌ها درمی‌آورد و تا کنون هیچ خبر قطعی در این رابطه از سوی اپل اعلام نشده است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر