آغاز ثبت‌نام نامزدهای عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی قزوین

رئیس هیات موسس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین از آغاز مهلت ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام نامزدهای عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابوالفضل دلزنده، رئیس هیات موسس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین از ثبت نام متقاضی عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی تا پایان ساعت اداری روز پنج شنبه 11مرداد ماه 1403 خبر داد و گفت: تمامی افرادی که تمایل دارند عضو اصلی هیات مدیره باشند؛ باید در کاربرگ مخصوص عضویت در هیات مدیره که در سامانه اداره کل ارشاد تهیه شده، ثبت نام و درخواست خود را اعلام کنند.

وی افزود: لازم است متقاضیان اساسنامه و مفاد آن را به دقت مطالعه کرده و در صورتیکه دارای شرایط لازمه هستند اقدام به ثبت نام و تکمیل مراحل مربوطه کنند.

دلزنده تاکید کرد: کسانی که سابق بر این در سایت ثبت نام نموده و کاربرگ مربوطه را پر کرده اند دیگر نیاز نیست ثبت نام کنند و ثبت نام قبلی در سامانه کافی است.

شرایط احراز برای ثبت‌نام:

تابعیت جمهوری اسلامی.

نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر به تایید مراجع ذیربط و برخورداری از حسن شهرت.

محجور نبودن و عدم ورشکستگی به تقلب و تقصیر.

دارا بودن  27 سال سن.

صلاحیت علمی و تخصصی یا تجارب کافی متناسب با فعالیت انجمن.

انجام خدمت وظیفه عمومی یا ارائه برگ معافیت دائم برای آقایان.

داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا معادل آن به تشخیص مراجع ذیربط.

ثبت نام در نشانی الکترونیکی:

https://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/moavenat/honari/tajasomi

رئیس هیات موسس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین بیان کرد: به منظور داشتن مستندات قانونی جهت آرشیو آن در اسناد انجمن و اداره کل ارشاد؛ ثبت نام در سایت برای متقاضیان الزامی است و عدم ثبت نام و اعلام شفاهی به هیچ عنوان مورد قبول نخواهد بود.

دلزنده ادامه داد: با توجه به اینکه احصاء و تایید صلاحیت نامزدها توسط مرجع قانونی بالادستی بررسی خواهد شد، لذا ارسال مدارک مورد نیاز نیز الزامی است.

رئیس هیات موسس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین در پایان گفت: پس از بررسی صلاحیت ها و تایید آن توسط اداره کل ارشاد، انتخابات بلافاصله پس از تبلیغات نامزدها و با حضور اعضاء ناظر برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان