شباهت نسل جدید پاجرو به تویوتا لندکروز / عکس

طراحی نسل جدید میتسوبیشی پاجرو، از الگوهای موفق آفرودرهای ژاپنی دیگر استفاده خواهد کرد. به طور واضح، پاجرو فرم جعبه‌ای مانند دارد و همانند تویوتا لندکروزر سری جدید است.

شباهت نسل جدید پاجرو به تویوتا لندکروز / عکس

به گزارش خبرآنلاین، میتسوبیشی پاجرو یکی از سه آفرودر محبوب ژاپنی در کنار نیسان پاترول و تویوتا لندکروزر به شمار می‌رود. تولید این خودرو طی سالیان اخیر و به دلیل مشکلات مالی میتسوبیشی کاهش یافته است. با این حال نسل جدید این خودرو ممکن است طی ماه‌های آتی معرفی شود. طراحان مستقل نیز اکنون دست به کار شده‌اند و آن‌چه از نسل جدید پاجرو می‌خواهند را به تصویر می‌کشند.

قسمت جلویی خودرو مجموعه‌ای از LED‌های T شکل، جلوپنجره بزرگ و سپر دینامیک مدل‌های فعلی میتسوبیشی خواهد داشت. ترکیب این مشخصه‌های ظاهری باعث می‌شود تا پاجرو به طور همزمان مدرن و کلاسیک به نظر برسد. روی درب عقب خودرو نیز یک برجستگی را می‌بینیم که یادآور چرخ زاپاس شاسی‌بلندهای آفرودی قدیمی است.

بر اساس گزارش دیجیاتو، احتمالا تریم‌های بالارده میتسوبیشی پاجرو، از دستگیره‌های درب مخفی شونده استفاده خواهند کرد تا نظر علاقمندان به خودروهای لوکس را جلب کند. نسخه قبلی پاجرو تنها در بازار شرق آسیا و استرالیا حضور داشت، با این حال نسل بعدی این خودرو در کشورهای پیشرفته همانند ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

نسل جدید میتسوبیشی پاجرو اصالت آفرودی خود را حفظ می‌کند و براساس یک شاسی‌ نردبانی توسعه خواهد یافت. بخش‌های فنی این خودرو با نسل بعدی اینفینیتی QX80 یا نیسان پاترول مشترک خواهند بود. رقیب مستقیم این خودرو نیز تویوتا لندکروزر J300‌ است. نسل آتی پاجرو از موتور V6 اینفینیتی با توربوشارژرهای دوقلو به همراه سیستم چهار چرخ محرک بهره خواهد برد.

شباهت نسل جدید پاجرو به تویوتا لندکروز / عکس

البته برخی گزارش‌ها نوع دیگری از سیستم فنی پاجرو را معرفی می‌کنند. براساس این گزارش‌ها، نسل جدید پاجرو براساس شاسی یکپارچه CMF-C/D رنو نیسان میتسوبیشی توسعه خواهد یافت که میتسوبیشی اوتلندر نیز هم‌اکنون براساس آن توسعه یافته است. توسعه پاجرو جدید براساس این شاسی یکپارچه در زمان حال محتمل‌تر است، چرا که میتسوبیشی می‌خواهد نسل جدید پاجرو را در سراسر جهان عرضه کند. خودروساز ژاپنی اعلام کرده است که نسل جدید پاجرو در سال 2027 به بازار عرضه خواهد شد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان