برگزاری رویداد بزرگ عکاسی با هدف ثبت زیبایی های جزیره کیش

معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش این رویداد بزرگ عکاسی را در قالب مسابقه و با هدف ثبت زیبایی های جزیره کیش توسط عکاسان کیشوند و مهمان برگزار می کند.

برگزاری رویداد بزرگ عکاسی با هدف ثبت زیبایی های جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش،رویداد بزرگ عکاسی کیش با حضور اساتید و داوران مطرح بین المللی، آثار هنرمندان عکاس را در یک رویداد ملی با موضوع‌ گردشگری و زیبایی های جزیره کیش بررسی و به مسابقه می گذارد.

این رویداد به دبیری محمد ساطعی و با قضاوت هئیت داوری 5 نفره که متشکل از مریم زندی، غوغا بیات و محمود کلاری، سیف الله صمدیان و ساعد نیک ذات است؛ برگزار می شود. بخش عکاسی گردشگری با موضوع جاذبه های گردشگری کیش،بخش محیط زیست با موضوع عکاسی از محیط زیست این جزیره و بخش عکاسی با تلفن همراه که شامل موضوعات گردشگری و محیط زیست می شود؛ از بخش های مسابقه این رویداد است.

همه هنرمندان عکاس می توانند با مطالعه فراخوان و شیوه نامه کامل این رویداد، آثار خود را تا 30 مرداد 1403 جهت شرکت در مسابقه به نشانی Festival.kish.ir ارسال کنند.

جوایز این رویداد در بخش عکاسی گردشگری به 3 نفر از عکاسان برگزیده و همچنین دربخش محیط زیست به 3 نفر از عکاسان برگزیده هر نفر دویست میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس رویداد اهدا خواهد شد.

در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز به 3 نفر از عکاسان برگزیده هر نفر یکصد میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش مراسم اهدای جوایز رویداد بزرگ عکاسی کیش در 5 مهر 1403 در این جزیره برگزار خواهد شد.

گفتنی است دبیرخانه این رویداد برای تمامی متقاضیان عکاسی در این رویداد کارت مجوز برای عکاسی از سطح جزیره کیش صادر می کند.

همچنین به عکاسان برگزیده ی مهمان برای شرکت در مراسم اهدا جوایز این رویداد بلیط رفت و برگشت و اقامت رایگان در جزیره کیش تعلق خواهد گرفت.

شرکت وثبت نام در این رویداد برای تمامی عکاسان کیشوند و غیر کیشوند رایگان است و آثار منتخب در بخش مسابقه این رویداد در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.لازم به ذکر است گشایش نمایشگاه، همزمان با مراسم اهدا جوایز رویداد خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان