قدردانی از فعالان فضای مجازی بعنوان سفیران معرفی جزیره کیش

سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عملکرد خوب فعالان فضای مجازی را در دومین جشنواره ملی نی انبان، نمونه موفق همدلی در ایجاد شبکه اطلاع رسانی و تبلیغات عنوان کرد.

قدردانی از فعالان فضای مجازی بعنوان سفیران معرفی جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، سیدابراهیم هاشم ورزی در نشست تقدیر از فعالان فضای مجازی جشنواره نی انبان کیش که با حضور رییس و دبیر این جشنواره برگزار شد بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی را یکی از ارکان تبلیغات در دنیای امروز برشمرد و گفت: با توجه به تغییر رویکرد و ذائقه مخاطبان و فراگیری ابزارهای رسانه ای دیجیتال، ما نیز باید براساس شرایط امروز برای تبلیغات و اطلاع رسانی بر بستر ابزارهای پر مخاطب برنامه ریزی وا قدام کنیم.

وی افزود: جشنواره نی انبان نمونه ارزشمندی از شکل گیری شبکه تبلیغات و اطلاع رسانی با همکاری و همدلی خوب رسانه های فعال مستقر در کیش، بویژه فعالان فضای مجازی (بلاگرها) در جزیره بود و تاثیر این تعامل در انعکاس گسترده و فرامرزی این جشنواره به خوبی مشهود بود.

سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست ضمن تقدیر از تلاش فعالان فضای مجازی ابراز امیدواری کرد فعالان بی ادعای این حوزه که سفیران معرفی جزیره کیش هستند و نقش زیادی در معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه آزاد کشور دارند، توسعه و رونق جزیره کیش را محور فعالیت های خود در تولید محتوا قرار دهند.

وی همچنین در تبیین مولفه های رفتاری و حرفه ای فعالان رسانه و فضای مجازی به تشریح 5 نکته حائز اهمیت پرداخت و گفت: اولین نکته اینکه برگزاری این نشست، نشانگر اهمیت نقش فعالان فضای مجازی (بلاگرها) است. نکته دوم توجه به انتقاداتی است که گاه منصفانه و گاه مغرضانه شاهد آن خواهید بود که نیاز هست با توجه به حرکت این لوکوموتیو جدید در جزیره، انتظار داشته باشید، اختلاف نظرها از سوی فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی و سایرین به سمت شما به راه بیفتد و همین امر مبین نکته سوم است که جایگاه فضای مجازی را در میان مخاطبان این فضا نشان می دهد. لذا فعالان این حوزه بابد قدر کار خود را بدانند و تلاش کنند در مسیر صعود و پیشرفت جامعه موثر واقع شوند و در این مسیر نیم نگاهی به این بیت حضرت حافظ داشته باشند که:در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن شرط اول قدم آنست که مجنون باشی

هاشم ورزی در ادامه، اعتبار هر مجموعه را حاصل احترام صاحبان آن مجموعه به فعالیت و کسب و کار خود دانست و افزود: نگاه جدی و کارآمد به فعالان فضای مجازی حاصل شأن و جایگاهی است که این عزیزان خودشان به آن قائل خواهند بود که نیاز است برای کسب اعتبار و جایگاه والای اجتماعی با تولید آثار ارزشمند و دقت بسیار در انتخاب تصویر، متن و موسیقی، از فعالیت خود حفاظت، حراست و صیانت کنند.

سرپرست روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تصریح کرد: نگاه به فعالیت های رسانه و فضای مجازی اگر صرفا کسب درآمد باشد نتیجه خوبی بدست نخواهد آمد بلکه نگاه به این فعالیت ها و اولویت باید اول عشق و خدمت باشد و کسب درآمد در اولویت بعدی قرار گیرد تا آزادی بیان و اندیشه فعالان رسانه و فضای مجازی تحت تاثیر کسب انتفاع شخصی قرار نگیرد و نگاه صاحبان رسانه مغرضانه و با جهت گیری نباشد.در ادامه حاضران در این نشست به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار جهت توسعه ابعاد تبلیغاتی این جشنواره برای دور سوم برگزاری پرداختند.

در پایان نیز با ارائه لوح تقدیر از عملکرد موفق فعالان فضای مجازی (بلاگرها) که در جشنواره نی انبان جزیره کیش حضور داشتند تقدیر شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان