گربه‌ای با چهار گوش ستاره فضای مجازی شد / عکس

گاهی جهش‌های ژنتیکی در دنیای حیوانات باعث به وجود آمدن موجوداتی عجیب و گاهی بامزه می‌شود. گاهی مورچه‌خواری رنگ پریده به دنیا می‌آید و گاهی زرافه‌ای بدون خط و خال و گاهی هم گربه‌ای با چهار گوش.

گربه‌ای با چهار گوش ستاره فضای مجازی شد / عکس

به گزارش خبرآنلاین، بچه گربه‌ای با چهار گوش به آئودیو که در پناهگاه حیوانات مونت‌جولیت در تنسی زندگی می‌کند در شبکه اجتماعی فیسبوک شهرت بسیاری پیدا کرده است.

در پست فیسبوکی این پناهگاه حیوانات درباره آئودیو آمده است: «دامپزشک آئودیو را معاینه کرده و تا آنجا که ما اطلاع داریم گوش‌های او مشکلی ندارد.»

گربه‌ای با چهار گوش ستاره فضای مجازی شد / عکس

این گربه موجودی کمیاب است اما تنها نیست. در سال 2021 گربه‌ای با همین مشکل به نام میداس در ترکیه پیدا شد. میداس هم مثل آئودیو مشهور شد و در اینستاگرام حساب کاربری دارد و هنوز زنده است.

سال 2018 گربه‌ای به نام دودو با چهار گوش در استرالیا دیده شد که به دلیل جراحی چشم و جای بخیه روی صورتش لقب فرانکشتاین گرفت.

قطعا همه این جهش‌های ژنتیکی چنین نیست که برای حیوان شهرت و زندگی راحت‌تر به ارمغان بیاورد. در مورد آریل سگی که با شش پا به دنیا آمده بود یا حیوانات دیگر با نقص‌های ژنتیکی خطرناک روی تاریک داستان روایت می‌شود.

منبع: iflscience

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر