واکنش دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز به مرگ آی‌نور ۳ ساله

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز استان لرستان از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با موضوع مفقود شدن و مرگ «آی‌نور» کودک ۳ ساله اهل این شهرستان خبر داد.

واکنش دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز به مرگ آی‌نور 3 ساله

پنجشنبه 18 مرداد ماه سال جاری بود که خبر مفقود شدن «آی نور» دختر بچه 3 ساله اهل روستای ده‌سفید حاج‌درویش شهرستان الیگودرز در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. همزمان گروه‌های امدادی و مردم محلی جستوجوهای خود را برای یافتن اثری از این کودک آغاز کردند.

تلاش‌هایی که حالا پس از حدود 6 روز بی‌نتیجه ماند و صبح امروز پیکر این کودک در چاه فاضلاب همسایه پیدا شد.

جعفر گودرزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز در رابطه با جزییات این خبر در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه منتشر شدن خبر مفقودی این کودک در فضای مجازی، ابتدا قاضی کشیک و سپس بنده در محل حضور پیدا کرده و با خانواده و نزدیکان این کودک صحبت کردم.

وی افزود: علی رغم همه تلاش‌ها برای زنده پیدا کردن این کودک، صبح امروز جسد بی جان وی در چاه فاضلابی در نزدیکی خانه پدری‌اش پیدا شد. پیکر «آی نور» جهت انجام بررسی‌های بیشتر در اختیار پزشکی قانون شهرستان قرار گرفته است.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز اضافه کرد: در این رابطه پرونده‌ای در دادگستری شهرستان تشکیل شده و جزییات و ابعاد مختلف حادثه در دست بررسی است و به محض تکمیل تحقیقات و صدور گزارش پزشکی قانونی، نتیجه این تخقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.

4747

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان