توضیحات وزیر پیشنهادی دفاع درباره میزان استفاده از توان دفاعی کشور در عملیات وعده صادق/ در این عملیات با تعدادی از قدرت‌های غربی مواجه شدیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه طبق توضیحات وزیر پیشنهادی دفاع،‌ در عملیات «وعده صادق» کمتر از ۱۰ درصد توان‌مان استفاده شده، تاکید کرد: نتیجه این عملیات ارتقای بازدارندگی ایران و تضعیف بازدارندگی رژیم صهیونیستی بود.

توضیحات وزیر پیشنهادی دفاع درباره میزان استفاده از توان دفاعی کشور در عملیات وعده صادق/ در این عملیات با تعدادی از قدرت‌های غربی مواجه شدیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به جلسه عصر امروز سه شنبه 23 مردادماه کمیسیون، گفت: دومین جلسه بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی دفاع با صحبت‌های امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در خصوص عملیات وعده صادق آغاز شد.

بنابر روایت ایلنا، وی اضافه کرد: بر اساس گزارش وزیر پیشنهادی دفاع آنچه که در عملیات وعده صادق رخ داد کمتر از 10درصد توان جمهوری اسلامی ایران بود و در این عملیات با تعدادی از قدرت‌های غربی مواجه شدیم و نتیجه این عملیات ارتقاء بازدارندگی ایران اسلامی و تضعیف توان بازدارندگی رژیم صهیونسیتی بود.

رضایی یادآور شد: همینطور امیر نصیرزاده بر توسعه فعالیت های دانش بنیان، توجه به کارکنان و بازنشستگان، فعالیت های اقتصادی شفاف نیروهای مسلح و رصد تهدید های مختلف تأکید کرد. لزوم استفاده از تجهیزات نوین دفاعی و ساخت انواع تسلیحات مورد نیاز از دیگر موضوعات مطروحه توسط وزیر پیشنهادی دفاع بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  در ادامه جلسه نیز اعضای کمیسیون بر برنامه ریزی برای ساخت هواپیمای مسافربری در داخل و رسیدگی به بازنشستگان تأکید کردند. مرکز پژوهش های مجلس هم گزارشی ارائه کرد که اهداف ترسیمی وزیر پیشنهادی دفاع مبتنی بر اهداف بالا دستی و فرامین فرمانده کل قوا است و تلاش کرده است تعامل وزارت دفاع را با مجلس تقویت کند و پس از آن رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز بر توسعه توان دفاعی تاکید کرده و گفت انتظار داریم روز به روز قدرت دفاعی توسعه پیدا کند و مبنای عمل وزیر پیشنهادی در صورت رای اعتماد مجلس برنامه هفتم باشد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان