تاکید احمدی بر لزوم ارتقاء تجهیزات ، نوسازی و بهسازی ناوگان آتش نشانی کیش

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش بر لزوم ارتقاء تجهیزات ، نوسازی و بهسازی ناوگان آتش نشانی کیش تاکید نمود و گفت: علاوه بر احداث ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی کیش و خرید نردبان مرتفع همچنین مناقصه نوسازی و بهسازی ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش درحال انجام است و دراین زمینه عزم جدی داریم با افزایش امکانات، موضوع تاب آوری جزیره را ارتقاء دهیم .

تاکید احمدی بر لزوم ارتقاء تجهیزات ، نوسازی و بهسازی ناوگان آتش نشانی کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، در نشستی خبری که با حضور مدیرعامل، معاونان ومدیران شرکت عمران، آب وخدمات کیش برگزار شد محمد مهدی احمدی با اشاره به مسئولیت های گسترده این شرکت گفت: در حوزه شهری اهم اقدامات شرکت عمران، آب وخدمات کیش در حوزه های جمع آوری زباله ها، نظافت شهری، نگهداری فضای سبز، نگهداری شبکه فاضلاب و تصفیه خانه ها، توسعه ورزش وتفریحات و ... است در حوزه عمرانی، اصلی ترین پروژه، اجرای عملیات آسفالت وسنگفرش معابر است که در چهار ماهه نخست امسال با هدفگذاری انجام شده بالغ بر 105 هزار مترمربع عملیات آسفالت انجام شده است.

وی افزود: درحوزه سنگفرش معابر 25 هزار مترمربع دربازه زمانی 4 ماهه از ابتدای سال تاکنون انجام شده و بیش از 60 هزار متر طول نیز عملیات جدول اجرا شده است . در زمینه توسعه شبکه فاضلاب و شبکه دفع آب آبهای سطحی هم فرآیندهای قانونی فعالیت دو پیمانکار در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش تصریح کرد: در بحث پروژه های عمرانی و شهری ، نیاز به تعریف پروژه های محرک توسعه داریم پروژه هایی که باعث شوند گردشگران در سفر به کیش شاهد رشد و توسعه فضاهای شهری و عمرانی باشند. دراین زمینه برنامه ریزی های خوبی انجام شده و پروژه های جدیدی مانند احداث گذر گردشگری، پارک وحدت ، اصلاح هندسی برخی معابر ومیادین و تغییر مبلمان شهری در دستور کار قرار دارند.

احمدی تاکید کرد: در حوزه توسعه سرانه فضاهای آموزشی، احداث مدارس جدید در دست اقدام و پیگیری است، در حوزه سرانه فضاهای ورزشی، خدماتی و پارک ها نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی در ادامه از هدفگذاری برای اجرای 250 هزار مترمربع عملیات آسفالت تا پایان سال خبرداد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می کنیم بیش از رقم پیش بینی شده عملیات آسفالت درکیش انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش همچنین به لزوم ارتقاء تجهیزات آتش نشانان کیش اشاره کرد و اظهار داشت: مناقصه نوسازی و بهسازی ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش درحال انجام است و دراین زمینه عزم جدی داریم با افزایش امکانات، موضوع تاب آوری جزیره را ارتقاء دهیم . همچنین احداث ایستگاه شماره 4 آتش نشانی کیش و خرید نردبان مرتفع نیز در دستور کار است.

احمدی در ادامه ضمن تشریح بخش هایی از اقدامات شرکت عمران، آب وخدمات کیش در حوزه های بهسازی وگسترش شبکه روشنایی، توسعه شبکه آبیاری فضای سبز، زیباسازی و آذین بندی شهر، تعویض خطوط فرسوده شبکه فاضلاب سفین قدیم، اجرای خط دوم پساب فاضلاب وایجاد، ارائه خدمات به مطالبات وتماسهای مردمی از طریق سامانه 137، نوسازی و ساماندهی تابلوهای راهنمای اماکن، تعمیر و بازسازی آلاچیق های ساحلی و احداث سردخانه آرامستان را از دیگر اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات کیش برشمرد.

وی در ادامه به زیرساخت های خوب ورزشی کیش اشاره کرد و گفت: این زیرساخت ها ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری ورزشی است و در 4ماهه نخست امسال شاهد برگزاری 4 مسابقه ملی، 11 مسابقه داخلی، 2 اردوی تیم ملی ، بیش از 25 مورد برگزاری همایش همگانی و برپایی مستمر دوره های آموزشی بودیم.

به گفته احمدی دراین بازه زمانی بیش از 30 مدال توسط ورزشکاران کیش در مسابقات مختلف کسب شده است.مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش در خصوص توسعه و بهسازی فضاهای ورزشی گفت: راه اندازی میدان اسبدوانی و برگزاری کورس سوارکاری یکی از موضوعات در دست بررسی واقدام است و در تلاش هستیم با احیائ این زیرساخت ها زمینه فعالیت مجدد ورزش سوارکاری را درکیش فراهم کنیم .

ایجاد دفاتر تسهیلگری از دیگر موارد مورد اشاره احمدی درنشست خبری بود که این دفاتر به صورت محله محور برای تسهیل پیگیری ها و موضوعات عمرانی و شهری مناطق مسکونی، توسط نمایندگان محله های مسکونی فعالیت کنند و اولین دفتر با همکاری بومیان کیش درمحله سفین راه اندازی خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر