پدری رفت گواهی تولد دوقلوهایش را بگیرد گفتند با مادرشان در حملات اسرائیل کشته شدند

این دو نوزاد روز شنبه در شهر دیرالبلاح به دنیا آمدند، اما حمله اسرائیل به محلی که آنها در آنجا پناه گرفته بودند، به زندگی این دو نوزاد شروع نشده پایان داد. مادر این دوقلوها هم در این حمله کشته شد.

دوقلوهای تازه متولد شده روز سه‌شنبه در حمله هوایی اسرائیل در مرکز نوار غزه کشته شدند. این دو نوزاد در حالی جان باختند که پدرشان برای دریافت گواهی تولدشان به اداره مربوطه رفته بود.
 
به گزارش یورونیوز؛ این دو نوزاد روز شنبه در شهر دیرالبلاح به دنیا آمدند، اما حمله اسرائیل به محلی که آنها در آنجا پناه گرفته بودند، به زندگی این دو نوزاد شروع نشده پایان داد. مادر این دوقلوها هم در این حمله کشته شد.
 
پدر آنها محمد ابوالقمسان در حالی که اشک روی گونه‌هایش جمع شده بود در این خصوص می‌گوید: «من تازه برگه ولادت آیسل و عسر را گرفته بودم. آنها روز 10 اوت به دنیا آمدند، من بیرون از خانه بودم و داشتم مدارک را برای گرفتن شناسنامه نهایی می‌کردم که با من تماس تلخ را گرفتند.»
 
محمد و همسرش که از شمال غزه آواره شده بودند، پس از یک زایمان سزارین چالش برانگیز از دوقلوهای خود استقبال کردند اما عمر آنها در این دنیا تنها چند روزی بیش نبود.
 
محمد می‌گوید در حالی‌که برای گرفتن شناسنامه فرزندانش عجله داشته با او تماس می‌گیرند و متوجه می‌شود که حمله هوایی ارتش اسرائیل به محل زندگی آنها صورت گرفته است. او پس از این تماس بلافاصله به بیمارستان شهدای الاقصی رفت و آنجا متوجه شد که دوقلوهای تازه به دنیا آمده و همسرش در میان قربانیان هستند.
 
ارتش اسرائیل به درخواست‌ها برای اظهار نظر در این خصوص پاسخ نداده است.
 
بعد از حمله حماس به اسرائیل در روز 7 اکتبر، ارتش اسرائیل حملات سراسری گسترده‌ای را به نوار غزه آغاز و سربازان خود را هم به این باریکه گسیل کرده است.
 
در این حملات تاکنون نزدیک به 40 هزار فلسطینی کشته شده‌ و بسیاری هم آوارده گشته‌اند. وزارت بهداشت غزه می‌گوید علاوه بر کودکان، 115 نوزاد از زمان آغاز جنگ در این منطقه کشته شده‌اند.
 
اکثریت قریب به اتفاق جمعیت غزه اغلب چندین بار پس از حملات و هشدارهای اسرائیل خانه‌های خود را ترک کرده‌اند. نوار ساحلی عزه که فقط 40 کیلومتر طول و حدود 11 کیلومتر عرض دارد، از ماه مه به طور کامل توسط نیروهای اسرائیلی مسدود شده است.
 
طبق گزارش سازمان ملل متحد، حدود 84 درصد از خاک غزه توسط ارتش اسرائیل تحت دستور تخلیه قرار گرفته است.
 
بعد از گذشت ماه‌ها از زمان آغاز جنگ اسرائیل با نادیده گرفتن درخواست‌های بین‌المللی همچنان به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و این در حالی است که ساکنان آواره این باریکه از کمبود شدید آب، غذا، دارو و نیازهای ابتدایی رنج می‌برند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر