هشدار تل‌آویو به اسرائیلی‌ های حاضر در منطقه درباره خطر انتقام ایران

در اطلاعیه‌ای که در وبگاه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شده است، به اتباع اسرائیلی در جمهوری آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و ترکمنستان در ارتباط با تهدیداتی که ممکن است از سوی ایران متوجه آن‌ها شود، هشدار داده شده و به آن‌ها تاکید شده که محتاط باشند.

هشدار تل‌آویو به اسرائیلی‌ های حاضر در منطقه درباره خطر انتقام ایران

به گزارش خبرآنلاین، در پی اقدامات تروریستی تل‌آویو و تهدید تهران برای پاسخ، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به شهروندان خود در کشورهای منطقه هشدار داد و از آن‌ها خواست محتاط باشند.
به گزارش ایسنا، در اطلاعیه‌ای که در وبگاه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شده است، به اتباع اسرائیلی در جمهوری آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و ترکمنستان در ارتباط با تهدیداتی که ممکن است از سوی ایران متوجه آن‌ها شود، هشدار داده شده و به آن‌ها تاکید شده که محتاط باشند. 
براساس گزارش آپا، در این اطلاعیه ذکر شده که این خطرات ممکن است «علیه شهروندان و همچنین نمادهای دولتی اسرائیل باشد».
پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران به اقدام تروریستی آن در ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، از شهروندان و سربازان خود خواسته بود گرجستان و جمهوری آذربایجان را ترک کنند.
در پی اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه در تهران، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد قطعا پاسخ این اقدام و تجاوز رژیم صهیونیستی را خواهد داد.
310310
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر