۱۰ سریال برتر کره‌ای که در نیمۀ دوم سال ۲۰۲۴ خواهیم دید

در اینجا فهرستی از ۱۰ سریال برتر و موردانتظار کره‌ای را که در نیمۀ دوم سال ۲۰۲۴ پخش خواهند شد ملاحظه می‌کنید.

10 سریال برتر کره‌ای که در نیمۀ دوم سال 2024 خواهیم دید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیمۀ اول سال 2024 برای صنعت سرگرمی کره دورۀ موفقیت‌آمیزی بود که با محبوبیت جهانی سریال‌هایی مانند فصل سوم «خانه شیرین» و سریال «دونده دوست‌داشتنی» همراه شد.

بر اساس گزارش فرادید؛ حالا نیمۀ دوم سال فرا رسیده و فهرستی از سریال‌های جذاب و جدید آماده پخش هستند. از فصل دوم سریال مهیج «بازی مرکب» گرفته تا درام عاشقانه «همه عشقی که آرزو می‌کنی»؛ این سریال‌ها قطعا مخاطبانشان را پای تلویزیون میخکوب خواهند کرد.

فصل اول «بازی مرکب» که در سال 2021 پخش شد، در 28 روز اول بیش از 1.65 میلیارد ساعت تماشا را به ثبت رساند و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس تبدیل شد. این سریال همچنین در سال 2022 شش جایزه امی، از جمله جایزه بهترین کارگردانی برای هوانگ دونگ-هیوک و بهترین بازیگر مرد درام برای لی جونگ-جه را دریافت کرد.

1. بازی مرکب (فصل دوم)؛ Squid Game season 2

اسکوئید

بازیگران: لی جونگ-جه، وی ها-جون، لی جی-اوک

خلاصه داستان: فصل اول با زنده ماندن یکی از 456 شرکت‌کننده به پایان رسید. در فصل دوم، سونگ گی-هون (با بازی لی جونگ‌جه) که از بازی جان سالم به در برده است، با دیدن شخص دیگری که در این بازی خطرناک ثبت نام کرده، وسوسه می‌شود که دوباره وارد آن شود.

2. همه عشقی که آرزو می‌کنی؛ All The Love You Wish For

همه عشقی

بازیگران: بائه سوزی، کیم وو-بین

خلاصه داستان: یک غول چراغ جادو (با بازی کیم وو-بین) وقتی آزاد می‌شود با دختری بی‌احساس به اسم گایونگ (بائه سوزی) مواجه می‌شود که از او می‌خواهد سه آرزویش را برآورده کند. آنچه که گایونگ نمی‌داند این است که این آرزوها می‌توانند یا خوش‌شانسی بیاورند یا او را به خاطر گناهانش مجازات کنند.

3. صندوقچه؛ The Trunk

صندوق

بازیگران: سو هیون-جین، گونگ یو، جونگ یون-ها

خلاصه داستان: نو این-جی (سو هیون جین) برای یک آژانس ازدواج قراردادی کار می‌کند که همسران ایده‌آل برای مشتریانش فراهم می‌کند. هان جونگ-وون (گونگ یو) تهیه‌کننده موسیقی است که اعتقاد دارد همه ازدواج‌ها به فریب منجر می‌شوند. اما یک صندوقچه اسرارآمیز باعث می‌شود که این دو نفر که کاملاً با هم متفاوت هستند، سر راه هم قرار بگیرند.

4. گانگنام بی‌ساید؛ Gangnam B-Side

گانگنام

بازیگران: جو وو-جین، جی چانگ-ووک

خلاصه داستان: یون گیل-هو (جی چانگ‌ووک) یک دلال قدرتمند است که کنترل امور منطقه گانگنام را در دست دارد. یک روز او با کارآگاه طرد شده‌ای به اسم کانگ دونگ-وو (جو ووجین) روبه‌رو می‌شود که به دنبال دوست گمشدۀ دخترش می‌گردد. به زودی، شرایطی پیش می‌آید که گیل‌-هو را مجبور می‌کند به دونگ-وو در ماموریتش کمک کند، حتی به قیمت جانش. این جدیدترین همکاری جی چانگ-ووک با دیزنی‌پلاس پس از موفقیت درام پرمخاطب «بدترین شیطان» است.

5. از ستارگان بپرس؛ Ask the Stars

ستاره

بازیگران: لی مین-هو، گونگ هیو-جین

خلاصه داستان: ایو کیم (گونگ هیو جین) یک فضانورد کره‌ای-آمریکایی است که در ایستگاه فضایی کار می‌کند. گونگ ریونگ (لی مین هو) نیز یک توریست است که به‌طور تصادفی از ایستگاه فضایی بازدید می‌کند. وقتی او با ایو روبه‌رو می‌شود، بلافاصله شیفته او می‌شود. اما آیا ایو نیز احساسات ریونگ را پاسخ خواهد داد؟

6. بدون نقاب؛ Unmasked

بی نقاب

بازیگران: کیم های-سو، جونگ سونگ-ایل، لی های-سو

خلاصه داستان: گروهی از خبرنگاران تحقیقی پس از اینکه یک ماجرای جنجالی را افشا می‌کنند، با خطر از دست دادن شغل‌شان مواجه می‌شوند. حالا آن‌ها برای حفظ شغل‌شان، باید پرونده ناپدید شدن یک بازیگر معروف که 20 سال پیش بدون هیچ ردی ناپدید شده را حل کنند.

7. همه ما مرده‌ایم (فصل 2)؛ All of Us Are Dead season 2

همه ما

بازیگران: چو یی-هیون، پارک جی-هو، یون چان-یونگ، لومون

خلاصه داستان: فصل اول با زنده ماندن چندین فرد آلوده، از جمله شخصیت اصلی نام-را (چو یی‌هیون) که تلاش می‌کردند انسانیت خود را حفظ کنند و به توانایی‌های جدید خود عادت کنند، به پایان رسید. فصل دوم بر روی ماجراجویی جدید نام-را به عنوان یک هیبرید (نیمه‌انسان نیمه‌زامبی) تمرکز دارد، در حالی که انسان‌ها به شکار او می‌پردازند.

8. ستمگر؛ The Tyrant

2

بازیگران: کیم سون-هو، کیم کانگ-وو، جو یون-سو

خلاصه داستان: پروژه محرمانه دولت کره جنوبی به نام «ستمگر» قرار است به تقویت توانایی‌های انسانی منجر شود. اما وقتی سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا از قدرت آن باخبر می‌شوند، امنیت پروژه به خطر می‌افتد. زمانی که کره جنوبی قصد دارد این سلاح زیستی را به آمریکا تحویل دهد، «ستمگر» دزدیده می‌شود و این باعث می‌شود که ماموران ماهر دو کشور در یک ماموریت برای بازیابی آن شرکت کنند.

9. آقای پلانکتون؛ Mr. Plankton

پلانکتون

بازیگران: وو دو-هوان، لی یو-می، اوه جونگ-سه

خلاصه داستان: هه-جو (وو دوهوان) تصمیم می‌گیرد آخرین سفر زندگی‌اش را آغاز کند. اما در راه با جو جه-می (لی یومی) پرانرژی روبه‌رو می‌شود. آیا این برخورد می‌تواند دیدگاه هه‌جو به زندگی را تغییر دهد و او را به تلاش برای آینده‌ای بهتر سوق دهد؟

10. داستان عاشقانه چون هوا؛ The Love Story of Choon Hwa

چونهوا

بازیگران: گو آ-را، چانگ ریول، چانی، سون وو-هیون

خلاصه داستان: شاهزاده هوا ری (گو آرا) قصد دارد بر خلاف سنت‌های رایج با شخصی که خودش انتخاب می‌کند ازدواج کند. روزی او به طور اتفاقی یک تابلوی نقاشی به اسم «چون‌هوا» از شخصی ناشناس را می‌بیند. چهرۀ شخصیت درون نقاشی بی‌اندازه شبیه شاهدخت است و به همین خاطر او از دیدن آن شوکه می‌شود و تصمیم می‌گیرد که نقاش را پیدا کند. در همین حال، چوی هوان (چانگ ریول)، ثروتمندترین تاجر کشور، به عنوان نامزد اصلی برای ازدواج با شاهزاده مطرح می‌شود. اما آیا شاهزاده جستجوی خود برای نقاش را متوقف می‌کند و با هوان ازدواج خواهد کرد؟

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر