تغییر قیافه شاسی‌بلند وارداتی بازار ایران / عکس

نیسان پس از معرفی نسل جدید مدل کیکس، قیمت این خودروی تازه‌وارد را اعلام کرد. کیکس در نسل جدید خود دستخوش تغییرات بسیاری در طراحی و امکانات شده است.

تغییر قیافه شاسی‌بلند وارداتی بازار ایران / عکس

امیرمسعود عابدین_ نسل جدید نیسان کیکس 2025، یک گام بزرگ رو به جلو به‌حساب می‌آید که با افزایش قیمت زیادی همراه نشده است. نسل قبل نیسان کیکس از جمله خودروهایی است که توسط نامی خودرو به‌صورت وارداتی به بازار ایران خواهد آمد.

تغییر قیافه شاسی‌بلند وارداتی بازار ایران / عکس

قیمت این کراس اوور بازطراحی شده در تیپ S از 21830 دلار (یک میلیارد و 310 میلیون تومان) شروع می‌شود. این خودرو بر روی رینگ‌های فولادی 16 اینچی سوار می‌شود و دارای تعدادی ادوات مشکی‌رنگ است.

فضای داخلی نیز مجهز به یک نمایشگر کیلومتر شمار 7 اینچی و یک نمایشگر اطلاعات سرگرمی 7 اینچی است. کیکس S علیرغم قرار داشتن در سطح ابتدایی، دارای سیستم‌های کمک‌راننده از جمله کروز کنترل هوشمند، هشدار برخورد از جلو، هشدار نقطه کور و هشدار خروج از خط است. سیستم کمکی نور بالا، ترمز عقب خودکار و ترمز اضطراری هوشمند با تشخیص عابر پیاده به این سیستم ملحق شده است.

تغییر قیافه شاسی‌بلند وارداتی بازار ایران / عکس

قیمت تیپ متوسط SV از 23680 دلار (یک میلیارد و 420 میلیون تومان) شروع می‌شود که دارای رینگ‌های فولادی 17 اینچی است. خریداران این تیپ، فضای داخلی شیک‌تر با سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تر 12٫3 اینچی دریافت می‌کنند که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته این تیپ می‌توان به شارژر بی‌سیم تلفن همراه، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، چراغ‌های LED و دوخت دو رنگ اشاره کرد.

تغییر قیافه شاسی‌بلند وارداتی بازار ایران / عکس

کیکس SR با قیمت 26180 دلاری (یک میلیارد و 570 میلیون تومان) عرضه می‌شود که با چراغ‌های جلوی ویژه و ریل‌های سقف متمایز می‌شود. این مدل همچنین دارای رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و همچنین آینه‌های مشکی براق است.

دارندگان این تیپ کیکس از صندلی‌های اسپرت پارچه‌ای و چرم دو رنگ بهره‌مند هستند. فرمان با روکش چرمی، تزئینات مصنوعی فیبر کربن، دوخت نارنجی و یک نمایشگر کیلومتر شمار 12٫3 اینچی به لیست امکانات اضافه می‌شوند. این مدل همچنین مجهز به سیستم صوتی با شش بلندگو، نورپردازی محیطی و سیستم تهویه مطبوع خودکار است.

تغییر قیافه شاسی‌بلند وارداتی بازار ایران / عکس

کیکس SR با سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته‌تر عرضه می‌شود. سیستم نقطه کور، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین 360 درجه با تشخیصشی متحرک، به سیستم کمک‌راننده ملحق شده‌اند.

تمام تریم‌ها به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر مجهز هستند که 141 اسب بخار قدرت و 190 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به یک گیربکس متغیر پیوسته Xtronic متصل است که می‌تواند با یک سیستم چهارچرخ محرک سفارشی همراه شود.

منبع: carscoops

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر