افزایش سهمیه سوخت تجهیزات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت : سبهمیه سوخت تجهیزات کشاورزی کم شده و با توجه به اینکه اکثر تجهیزات کشاورزان نیاز به سوخت دارند انتظار می رود جهت افزایش سهمیه سوخت کشاورزان پیگیری های لازم صورت پذیرد.

افزایش سهمیه سوخت تجهیزات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عبدالله صفیان نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در بیست و سومین اجلاس عمومی شورای اسلامی استان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تشکر از رفع مشکل نهاده های دامی، تصریح کرد: سامانه اختصاص کود به کشاورزان مدت زمانی است بسته و کشاورزان در کل شهرستان بروجن از این موضوع گلایه مند هستند از طرفی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان نیز نگران و دائماً پاسخگوی شکایات کشاورزان باید باشند لذا ارائه سیاست ها و تدابیر رفع این معضل باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: سهمیه سوخت تجهیزات کشاورزی کم شده و با توجه به اینکه اکثر تجهیزات کشاورزان نیاز به سوخت دارند انتظار می رود جهت افزایش سهمیه سوخت کشاورزان پیگیری های لازم صورت پذیرد.

صفیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشت گیاه کلزا برای شهرستان بروجن به کشاورزان توصیه و شرکتی به نام افق کوروش بعنوان طرف قرار داد خریداری محصول معرفی شده بود اما زمانی که محصول کشاورزان رسید شرکت مذکور به تعهداتش عمل نکرد و با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی استان این موضوع مرتفع شد لذا ارائه سیاست های صحیح به کشاورزان جهت جلوگیری از زیان های مالی ضرورت دارد.

وی اذعان داشت: احداث مجتمع های دامداری سبک در کلیه شهرهای شهرستان بروجن و ارائه تسهیلات به متقاضیان جهت تکمیل طرح گلخانه های نیمه کاره در شهرستان بروجن باید مورد توجه قرار گیرد.

صفیان ضمن اعلام مراتب اعتراض شورای روستای سیبک در خصوص حوضچه احداثی در آن منطقه، افزود: آسفالت جاده های بین مزارع روستای سیبک مورد درخواست کشاورزان می باشد که مقرر گردید پس از سیر مراحل قانونی عملیات اجرایی این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر