آقای ظریف! نباید پزشکیان را تنها بگذاریم/به هر قیمتی نباید به صندلی چسبید اما.../نظرات کاربران خبرگزاری خبرآنلاین درباره استعفای ظریف

برخی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین با استعفای محمد جواد ظریف مخالفت کردند و بر این باور بودند که نباید رئیس جمهوری را تنها گذاشت.

آقای ظریف! نباید پزشکیان را تنها بگذاریم/به هر قیمتی نباید به صندلی چسبید اما.../نظرات کاربران خبرگزاری خبرآنلاین درباره استعفای ظریف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی چند روز گذشته، محمدجواد ظریف با انتشار پستی استعفای خود از ادامه حضور در معاونت راهبردی را اعلام کرد. برخی دلیل این استعفا را ناراحتی او از کابینه پیشنهادی می دانند و برخی دیگر می گویند قانون مشاغل حساس درباره مسئولان و فرزندان دوتابعیتی ظریف را در مسیر استعفا قرار داده است.

او روز گذشته نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دقایقی پیش ریاست محترم جمهوری بزرگوارانه تماس گرفتند و بسیار لطف فرمودند و گفتگوی صمیمانه ای داشتیم. همان پزشکیانی بود که با افتخار برای ایران به او رأی دادیم و همان عزیز صادق ، مردمی و شجاعی که هرجا که باشم از او و دولتش پشتیبانی خواهم کرد.»

در این میان، با توجه به نقش و جایگاه ظریف در پیروزی پزشکیان در انتخابات، خبرگزاری خبرآنلاین در نظرخواهی از کاربران محترم خود پرسیده بود؛ «آیا استعفای ظریف در این مقطع زمانی تصمیم درستی است یا نه؟»

نباید پزشکیان را تنها بگذاریم

در این میان برخی از کاربران با استعفای ظریف مخالفت کردند و آن را در این شرایط درست نداستند. مانند، کاربری که نوشت: «در این‌ شرایط‌ استعفای‌ دکتر درست‌ نبود.»

محسن هم نوشت: «با سلام و احترام و عرض ارادت به جناب آقای دکتر ظریف، اما با اینکارش موافق نیستم که رئیس جمهور را تنها گذاشتن لذا از ایشان درخواست و تقاضا دارم استعفای خودشان را پس بگیرند و با رئیس جمهور همکاری کنند هرچند من هم از چینش وزرا گله مند هستم.»

کمالی هم برای خبرگزاری خبرآنلاین نوشت: «همه می دانیم پزشکیان همه جوره محدودیت هایی دارد و در این مسیر نباید تنهاش بذاریم، ظریف و بقیه باید بمونند و به این شخص محترم کمک کنند.»

محمد هم نوشت: «با شناختی که از خالص سازها دارم، جاخالی دادن افرادی مثل آقای ظریف به نفع طرف مقابل و در راستای پروژه فشار این افراد هست. بهتر بود صبر و تحمل بیشتری به خرج میدادند. لازمه سیاستمداری صبر و بردباری است.»

ما و ظریف هم راضی خواهیم بود اگر...

اما کاربران دیگری هم بودند که با استعفای محمد جواد ظریف موافق بودند. مانند عباس که نوشت: «بی نهایت دکتر ظریف را دوست دارم...اما برای ما نتیجه مهم است ...اگر پزشکیان بتواند با کسب حمایت حاکمیت تحریم ها را لغو کند و تورم را کنترل کند باعث به حاشیه رفتن تندروها می شود...ما و دکتر ظریف هم راضی خواهیم بود.»

فردی هم نوشت: «به نظرم اگر واقعا فکر می کنند حضورشان در این پست عملکرد مثبت نداشته بهتر است استعفا دهند و اتفاقا خوبه در جمهوری اسلامی همه چنین اخلاقی را یاد بگیرند نه اینکه به هر قیمتی بچسبند به صندلی! اما اگر فکر می کنند این حضور تاثیر مثبت ولو اندک داشته بهتر است بمانند. در هر صورت خیلی از مردم علاقه مندند ایشان به عنوان یک پشتیبان تاثیرگذار، در دولت هم حضور داشته باشند اگر سمت اجرایی قبول نمی کنند حداقل به عنوان مشاور رئیس جمهور از ایشان استفاده شود.»

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر