توضیحات فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره دستاوردهای نجات ناوشکن سهند/ با کار جهادی در ۱۰ روز عملیات نجات ناوشکن سهند را انجام دادیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما در نیروی دریایی ارتش از برخی مرزها عبور کردیم و در حال تکمیل و ارتقای تجهیزات و امکانات هستیم، گفت: نجات ناوشکن سهند، تجربه موفقی بود که دستاورد علمی در حوزه های آمادی، مهندسی و فنی برای ما داشت.

توضیحات فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره دستاوردهای نجات ناوشکن سهند/ با کار جهادی در 10 روز عملیات نجات ناوشکن سهند را انجام دادیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش روز پنجشنبه در آئین تجلیل از دانش آموختگان دوره نظری دانشگاه عالی دفاع ملی و دانشگاه فرماندهی و ستاد، در دو مقطع دکتری و کارشناسی ارشد گفت: ما در نیروی دریایی از برخی مرزها عبور کردیم و در حال تکمیل و ارتقای تجهیزات و امکانات هستیم.

بنابر روایت ایرنا، وی افزود:در حوزه پهپادی، تحولات ویژه و اقدامات خاصی داشته و داریم، حفظ توان و ارتقای این حوزه از نکات کلیدی است که همیشه در دستور کار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نجات ناوشکن سهند، یک اتفاق بزرگ و یک افتخار بود و با وجود نا امیدی خیلی از کارشناسان، به فضل الهی ما انجام دادیم.

وی اضافه کرد: شرکت‌های خارجی، بازه زمانی نجات سهند را حداقل دو ماه کاری و بدون تضمین سلامت این ناوشکن می‌دانستند، ولی ما با یک کار جهادی و در یک بازه زمانی ده روزه و بدون هر گونه آسیب به یگان و حادثه این کار را انجام دادیم.

دریادار ایرانی تاکید کرد: موفقیت ما در نجات زود هنگام و بدون حادثه سهند، مرهون توکل و توسل است و به یقین ایام محرم و توسل به حضرت اباعبدالله علیه السلام در موفقیت ما نقش داشته است.

دریادار ایرانی ضمن بیان اینکه در نجات سهند حتی یک سانحه نیرویی و تجهیزاتی بوجود نیامد، ادامه داد: نجات سهند، تجربه موفقی بود که دستاورد علمی در حوزه های آمادی، مهندسی و فنی برای ما داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره ظرفیت بزرگ شرکت های دانش بنیان داخلی و تکیه بر علم و دانش مهندسین این مرزو بوم گفت: در حوزه غذا و میوه، با همکاری دانش بنیان ها، ماندگاری آنها را دو ساله کردیم و برای ماندگاری پنج ساله برنامه داریم.

دریادار ایرانی ادامه داد: در حوزه پروازی ظرفیت را توسعه دادیم و به زودی ظرفیت شناور پشتیبانی را توسعه می دهیم. یکی از برنامه ها گشت دریایی دور با تجهیزات پروازی است که در دست برنامه ریزی و اقدام است.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر