رضایت استاندار کردستان از روند فعالیت پروژه‌های عمران شهری شهرداری سنندج

استاندار کردستان با ابراز رضایت از روند احداث پروژه‌های عمران شهری و فضای سبز شهری شهرداری سنندج، گفت: پروژه بلوار اسلام آباد یکی از خدمات ماندگار شهرداری، شورای شهر و فرمانداری سنندج است.

رضایت استاندار کردستان از روند فعالیت پروژه‌های عمران شهری شهرداری سنندج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج،  اسماعیل‌زارعی‌کوشا در جریان بازدید از پروژه‌های عمران شهری شهرداری سنندج در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا از پروژه‌های شهری سنندج، بازدید کنیم که تمامی پروژه‌ها فعال است و با سرعت مناسبی در حال پیگیری است.

استاندار کردستان یادآوری کرد: یکی از پروژه‌ها که از انتظارات و توقع به حق مردم است، بازگشایی پروژه اسلام‌اباد است، اتمام و بهره برداری از ای پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک دارد.

وی افزود: با تعامل بسیار خوبی که بین شهرداری، حوزه معاونت عمرانی و راه‌وشهرسازی و فرمانداری و تعاونی‌های در حال احداث در این مسیر وجود دارد، پروژه اسلام‌آباد سرعت بسیار خوبی دارد و انشاءالله بتوانیم ظرف دو سه ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

استاندار کردستان گفت: این مسیر قطعا یکی از رینگ‌های بسیار موثر برای سنندج خواهد بود.


وی گفت:‌ ظرف یکسال گذشته تاکنون سه بار از این محور بازدید داشته‌ایم که سرعت کار مناسب است و تاثیر فوق‌العاده‌ای در کاهش ترافیک و گره‌های ترافیکی دارد.

استاندار کردستان تصریح کرد: این پروژه یکی از خدمات ماندگار شهرداری، شورای شهر و فرمانداری سنندج است که مایه آسایش مردمی ساکن در مناطق کمترتوسعه یافته سنندج می‌شود.

وی افزود: این منطقه یکی از باکیفیت‌ترین مناطق سکونتگاهی سنندج است که پروژه‌های مسکن ملی نیز با سرعت در حال احداث است، امیدواریم این مجموعه با انسجام و همدلی بین مدیران شهری و شهرستانی و استانی به بهره‌برداری برسد و مردم از برکات آن منتفع شوند.
وی ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک از این پروژه‌بهره‌برداری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بوستان 30 هکتاری نیشتمان هم یکی دیگر از پروژه‌های است که امروز مورد بازدید قرار گرفت، اظهار کرد:‌این پروژه در مساحت 30 هکتار اجرا می شود و به فضای سبز شهری سنندج به ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته اضافه خواهد شد.

به گفته وی، این مجموعه که چند دهه گذشته به عنوان منطقه‌ای که برای کمک به فضای شهر سنندج تعبیه شده است پایه‌گذاری شده است و قطعا به یکی از مناطق تفرجگاهی سنندج تبدیل می‌شود که مردم سنندج استقبال خوبی از این فضاها خواهند داشت.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: مردم بهاران و این منطقه از این فضا استفاده خواهند کرد و امیدوارم تا پایان فصل عمرانی امسال به بهره‌برداری برسد اگر چه در گذشته از این پروژه هم بازدید کرده بودیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان