موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات: نمایندگان در معرض تهدید هستند؛ از کار ساده تخلیه اطلاعاتی تلفنی تا انحراف نیروها /درگیر جنگ چندوجهی هستیم

نماینده لارستان در مجلس گفت: شرایط امروز ما در منطقه شرایط حساسی است، بعد از جنگ تحمیلی نظامی، عرصه های متعدد جنگ تحمیلی  را شاهد هستیم که یک بعد آن جنگ اقتصادی است، یک بعد آن جنگ اطلاعاتی است، از موساد گرفته که عملیات آن را دوستان ملاحظه کردند تا سازمان سیا، همه مقابل ما صف آرایی کردند.

موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات: نمایندگان در معرض تهدید هستند؛ از کار ساده تخلیه اطلاعاتی تلفنی تا انحراف نیروها /درگیر جنگ چندوجهی هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات، علاءالدین بروجردی، نماینده لارستان در مجلس دوازدهم، در موافقت با سید اسماعیل خطیب گفت: دوستان مستحضر هستند در مصوبه مجلس در سال 62، چهار شرط را برای وزارت اطلاعات تصویب کردیم، شرط اول آن تحصیلات در حد اجتهاد بود، شرط دوم اشتهار به داشتن تقوا، شرط سوم داشتن سابقه روشن از نظر سیاسی و مدیریتی و شرط چهارم عدم عضویت در احزاب‌، سازمان‌ها و گروه‌ها.

وی ادامه داد: همه این شرایط در برادرمان آقای خطیب جمع است و در دولت شهید بزرگوار دکتر رئیسی به عنوان وزیر اطلاعات حضور پیدا کردند و امروز نیز آقای پزشکیان برای این وزارت حساس ایشان را معرفی کردند. 

اهم اظهارات علاءالدین بروجردی را در ادامه می خوانید؛

* از آقای دکتر پزشکیان و همکار چند دوره ای مجلس تشکر می کنم که وعده صادق خود را محقق کردند، ایشان اشاره کردند کابنیه من وفاق ملی است و مصدایق آن را به خوبی شاهد هستیم.

* شرایط امروز ما در منطقه شرایط حساسی است، بعد از جنگ تحمیلی نظامی، عرصه های متعدد جنگ تحمیلی  را شاهد هستیم که یک بعد آن جنگ اقتصادی است، یک بعد آن جنگ اطلاعاتی است، از موساد گرفته که عملیات آن را دوستان ملاحظه کردند تا سازمان سیا، همه مقابل ما صف آرایی کردند. 

* وزارت اطلاعات درگیر یک جنگ چند وجهی است و نیازمند یک توامندی ویژه است. 

* به حق امام خمینی(ره) این سربازان را سربازان گمنام امام زمان(عج) نامیدند، این‌ها در خانواده خود هم محروم و مظلوم و گمنام هستند. 

* مستحضر باشید که بسیاری از اقدمات وزارت اطلاعات و بسیاری از توطئه‌های دشمن قابل اعلام نیست. 

* ده‌ها حادثه خنثی شده در کشور وجود دارد که قابل اعلام نیست. وزارت اطلاعات با قدرت عمل کرده و در برابر طراحی‌های دشمن قوی عمل کند. 

* حفظ نیروهای نظام مهم است، دشمن روی همه نیروهای نظام کار می‌کند، نمایندگان در معرض تهدید هستند. از کار ساده تخلیه اطلاعاتی تلفنی گرفته تا اینکه نیرو را از مسیر منحرف کنند.

* هنر این نیست که سازمان اطلاعاتی اعلام کند من این تعداد را از نیروهای نظام دستگیر کرده‌ام. 

* یکی از این مسئولیت‌های سنگین، مسئله برون مرزی است، آمریکا در مصاف با ما در همه عرصه‌ها شکست خورد، در عراق، سوریه و لبنان و ...  شکست خورد و علت آن کار دقیق اطلاعاتی بود که بنده به دلیل سال‌ها مسئولیت در کمیسیون امنیت ملی در جریان هستم. 

* در این چند روز در مجلس و فضای مجازی گفته شده است که ما در پایان سند چشم انداز 20 ساله هستیم و موضع ما موضع ضعف است. 

*دهها حادثه قبل از اتفاق خنثی شده اما به دلایلی قابل اعلام نیست لذا در این مدت وزارت اطلاعات قوی عمل کرده و موفق شده عملکرد قدرتمندی در مقابل طراحی‌های متعدد دشمن داشته باشد.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان