اجرای فیبر اختصاصی مخابرات برای سازمان‌های دولتی شهرستان شاهرود

در ادامه همکاری و تعامل مخابرات استان سمنان با ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های استان، پروژه واگذاری فیبر اختصاصی مخابرات به شهرداری بیارجمند و سازمان نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی شهرستان شاهرود اجرایی شد.

اجرای فیبر اختصاصی مخابرات برای سازمان‌های دولتی شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهندس مجید دارائی در تکمیل این خبر گفت: به منظور افزایش کیفیت ارتباط و انتقال داده‌ها جهت تسهیل در تداوم ارائه خدمات شهری و سرویس‌های الکترونیک شهرداری به مردم، شبکه فیبرنوری شهرداری بیارجمند توسط مخابرات استان انجام شد.

مدیر مخابرات استان سمنان تصریح کرد: بستر ارتباطی فیبرنوری، زمینه ارتباطی مناسبی را میان شهرداری مرکزی، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری شاهرود فراهم می‌کند تا این مجموعه بتواند خدمات بهتری را در کوتاه‌ترین زمان و با استفاده از سامانه‌های نرم‌افزاری به ساده‌ترین روش ارایه کند.

مهندس دارائی اضافه کرد: در همین راستا سازمان نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی این شهرستان نیز به تکنولوژی فیبرنوری مخابرات مجهز شد.

وی خاطرنشان شد: این طرح‌ها با اجرای بیش از 1500 متر حفاری، لوله‌گذاری و فیبرکشی و استخراج 2 حوضچه مخابراتی با هزینه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرایی شد.

مدیر مخابرات استان سمنان در پایان فیبرنوری را به عنوان اساسی‌ترین نیاز برای تحقق شهر هوشمند عنوان و بر ضرورت تعامل بیشتر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با مخابرات تأکید کرد و گفت: تداوم این همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری در آن، منجر به ارائه خدمات الکترونیکی پایدار و جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان