لاکچری ترین ادکلن های مردانه

در میان عطرهای لوکس، میتوانید به راحتی روایح مخصوص آقایان را پیدا کنید. این عطرها برای مردان سخت پسند و قدرتمند طراحی شده‌اند

عطر مردانه

لاکچری ترین ادکلن های مردانه

بسیاری از متخصصان در حوضه عطر و ادکلن، و همچنین روانشناسان،‌ بر این باورند که عطرها قادر به بهبود وضعیت جسمی و روحی ما هستند. عطرهایی که دارای خوشبویی و طراوتی هستند، میتوانند قسمت هایی از مغز مارا درگیر کنند که علاوه بر ترشح دوپامین و هورمون های شیمیایی نشاط آور، قادر به ذخیره احساسات در بخش های حافظه و احساسی ما هستند؛ این امر باعث میشود اگر در آینده باز عطری که همیشه آن را دوست داشته‌ایم را بو کنیم، بعضی از خاطرات و احساسات شیرین ما فعال شوند و یک احساس عجیب به ما دست دهد. در دنیای امروزی عطرهای زیادی با روایح مختلفی به بازار آمده‌اند که هر رایحه‌ای در میان آنها بخواهید،‌ میتوانید پیدا کنید. بیشتر افراد نیز به دنبال عطرهای لاکچری و خاص هستند.

در میان عطرهای لوکس، میتوانید به راحتی روایح مخصوص آقایان را پیدا کنید. این عطرها برای مردان سخت پسند و قدرتمند طراحی شده‌اند که از نت های مرغوب و طبیعی تولید میشوند،‌ و اغلب نیز از قیمت بالایی برخودار هستند.

 

کرید وایکینگ

 

یک ادکلن ادوپرفیوم و خنک و عضو خانواده عطری چوبی و معطر. کرید وایکینگ عطری مردانه و تند و تیز است که نمادی از مردان شمالی‌(وایکینگ ها)، و شجاعت و دلیری مردانه است. این عطر با روایح با شکوه و فاخر میتواند هرکسی را جذب خودش کند. در اسانس های اولیه،‌ نقش شروع روایح بر عهده عناصری همچون ترنج،‌ نارنج،‌ لیمو ترش و فلفل صورتی است. در نت های پایه روایح نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس و چوب صندل، پایان بخش عطر وایکینگ هستند. طراحی و ساخت عطر کرید وایکینگ توسط عطاری به نام اولیویه کرید سیکس جنریشن صورت گرفت و در نهایت کرید وایکینگ در سال 2016 به دنیای عطرها معرفی شد.

 

اینیشیو پارفومز پرایوز عود فور هپینس

 

عطر پرایوز عود فور هپینس، یک ادکلن چوبی ادویه‌ای با غلظت ادوپرفیوم میباشد که در سال 2021 توسط برند فرانسوی اینیشیو پارفومز پرایوز به بازار عرضه شد. این عطر آرامشبخش،‌ احساس شادی را در فرد به وجود میاورد و رایحه‌ای بسیار جذاب و دلربا به همراه دارد. در نت های اولیه، روایح ترنج و زنجبیل مسئول آغاز روایح این عطر گرم مردانه میباشند و در نت های میانی، رایحه های سدر، عود شیرین بیاندر نت های میانی این عطر را ادامه میدهند. در آخر، مشک و وانیل به همراه ترکیبات سبز درآمیخته میشوند و نت پایانی را تشکیل میدهند.

 

بای کیلیان آنجلز شر

 

ادکلن کیلیان آنجلز شر با غلظت ادوپرفیوم، در سال 2020 توسط برند فرانسوی بای کیلیان به بازار راه پیدا کرد. این عطر شرقی وانیلی با عصاره های ناب است که یادآور بطری های شراب ناب میشود. این عطر با رایحه بسیار شیک خود برای آقایانی با استایل های خاص توصیه میشود. در نت آغازین این ادکلن، کنیاک درحال نمایش شاهکار، و در نت های میانی روایح دانه تونکا،‌ درخت بلوط و دارچین به مشام میرسد. سرانجام نمایش این عطر با روایح وانیل، چوب صندل، و پرالین در نت پایانی به اتمام میرسد. طراح و سازنده این عطر، هنرمندی به نام بنویست لاپزا میباشد.

 

آمواژ اینترلود 53

 

این عطر توسط آفریدگار خویش یعنی عطاری به نام پیر نگرین خلق شد، و در نهایت توسط یک برند عمانی به نام عطر آمواژ در سال 2020 روانه بازار های عطر دنیا شد. آمواژ اینترلود یک عطر شرقی چوبی میباشد که برای افراد خاص پسند مناسب است و از ماندگاری خوبی نیز برخودار میباشد. این ادکلن با نت های آغازین باشکوه و روایح منحصر به فرد آغاز میشود که نظیر آنها،‌ عناصری مانند ترنج،‌ فلفل قرمز شیرین، و مرزنجوش هستند. بعد از مدتی،‌ در نت های میانی روایح کهربا، لابدانیوم، روایح دودی و اوپوپوناکس،‌ فضا را پر میکنند. در پایان روایح لذت بخش این عطر مردانه، رایحه های نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم و عود حضور دارند.

https://atremarkazi.ir/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان