طرز تهیه نودل کره ای خوش طعم و متفاوت

شما علاقه مندان به آشپزی های متنوع می توانید در مجله آشپزی آرگا با طرز تهیه نودل کره ای و انواعی دیگر از نودل های خانگی آشنا شوید. این نودل ها رسپی ویژه ای دارند.

طرز تهیه نودل کره ای خوش طعم و متفاوت

نودل یک غذا و میان وعده ویژه بوده که به سادگی تهیه می‌ شود. شما می‌ توانید با طرز تهیه نودل کره‌ای ویژه آشنا شوید. این مدل تن و مزه فوق العاده‌ای داشته و برای یک میان وعده سبک عالی است.

اگر علاقه مند به نودل‌ های خانگی هستید، می‌ توانید در این بخش رسپی نودل را مطالعه کنید. طرز تهیه نودل گوشت و نودل پنیری را با طعم های متنوع می توانید تجربه نمایید.

طرز تهیه نودل کره ای

مواد اولیه:

  • نودل: 2 بسته
  • لیمو تازه: نصف عدد
  • آب مرغ: 1 پیمانه
  • روغن: 2 قاشق غذاخوری
  • گوجه پوره: نصف لیوان
  • پیاز: 1 عدد
  • رب گوجه فرنگی: نصف قاشق غذاخوری
  • فلفل تند: به میزان لازم
  • پاپریکا: به میزان لازم
  • زردچوبه و نمک: به میزان لازم
  • طعم دهنده نودل: 1 بسته

طرز تهیه نودل کره‌ ای:

نودل یک غذای بسیار ساده و کاربردی است. شما می‌ توانید این غذا را برای وعده شام نیز تهیه کرده و نوش جان کنید. شما انواع نودل‌ها با طعم‌های مختلف سبزیجات و غیره را می‌ توانید با این روش داشته باشید.

یک پیاز را به صورت نگینی برش زده و به همراه مقداری روغن روی حرارت درون تاب تفت دهید. بعد از اینکه پیاز سبک شد، به آن مقداری پاپریکا، زردچوبه و فلفل تند اضافه کنید.

رسپی نودل کره ای

بعد از اینکه عطر ادویه‌ها بلند شد، طعم دهنده‌ های نودلیک را اضافه کنید. شما می‌ توانید از طعم دهنده‌های آماده موجود در بازار و یا بسته‌ های نودل استفاده می‌ کنید. همچنین می‌ توانید طعم دهنده ویژه خود به عنوان مثال: پودر سیر و سبزیجات متنوع را استفاده نمایید.

در این مرحله از طرز تهیه نودل کره ای طعم یک مدل ویژه زمانی است که از ادویه‌ های تند استفاده کنید. شما با افزودن میزان بیشتر فلفل تند می‌ توانید یک مدل ویژه را تجربه کنید.

مقداری پوره گوجه فرنگی را درون ظرفی ریخته و کمی تفت دهید. پوره ها را درون مواد آن تابه ریخته و تفت دهید تا کمی آب آن خشک شود. مقداری رب گوجه فرنگی به آن اضافه کرده و تفت داده تا بوی خامی ان از بین برود.

نودل کره ای ساده

بعد از اینکه گوجه‌ ها کمی پخته شد، باید به آن مقداری آب مرغ اضافه کنید. مواد را روی حرارت گذاشته تا بجوشد. نودل‌ها را در این مرحله درونم مواد ریخته تا نرم شود. بعد از اینکه نودل‌ ها نرم شد، می‌ توانید از روی حرارت بردارید.

درون نودل نیز می‌ توانید از مواد گوشت چرخی استفاده کنید. گوشت چرخی را با کمی پیاز رنده شده ،جعفری رنده شده خرد کرده و با کمی ادویه ترکیب کنید. گوشت‌ ها را قلقلی کرده و درون روغن انداخت و بعد از سرخ شدن درون نودل ها سرو کنید. روی نودل را می‌ توانیم با سس تند مقداری جعفری خرد شده تزیین کرده و یک نودل ویژه داشته باشید.

این نودل ویژه را  می توانید با سس تند و سس‌ های دست ساز سرو کرده که طعم فوق العاده‌ای خواهید داشت. شما می‌ توانید انواعی از نودل‌ها را با همین رسپی تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان