استقلال با مهرداد محمدی قرارداد جدید امضا کرد!

مهرداد محمدی با باشگاه استقلال ۲ قرارداد به امضا رسانده که قراداد دومی معتبر بوده و در سازمان لیگ به ثبت خواهد رسید. با این اوصاف وی بازیکن استقلال است.

استقلال با مهرداد محمدی قرارداد جدید امضا کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اعلام خبر فسخ قرارداد باشگاه استقلال با مهرداد محمدی از سوی یک برنامه تلویزیونی، حواشی زیادی را در ساعات اخیر ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا، وقتی لیگ بیست‌و سوم به پایان رسید، مدیران باشگاه استقلال برای ادامه حضور مهرداد محمدی با وی به مذاکره پرداختند. با توجه به اینکه محمدی 6 جلسه از سوی کمیته انضباطی با محرومیت روبه‌روشده بود و نمی‌توانست در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌وچهارم به میدان برود، طرفین به توافق رسیدند تا قرارداد جدیدی منعقد کنند.

قرارداد جدید با حضور مدیران باشگاه استقلال و نماینده هلدینگ خلیج فارس امضا شد و طبیعی بود که قرارداد قبلی، فسخ شود که نامه این فسخ به سازمان لیگ ارسال و نسخه‌ای از آن در اختیار مهرداد محمدی قرار گرفت.

البته با توجه به محرومیت محمدی، طرفین به توافق دیگری نیز رسیدند. این توافق بدان معنا بود که قرارداد جدید امضا شده با تاخیر در سازمان لیگ ثبت شود.

محمدی با توجه به قرارداد دومی که با باشگاه استقلال به امضا رسانده، در تمرینات این تیم شرکت و بخشی از پیش قرارداد خود را نیز دریافت کرده است.

یکی از مدیران استقلال در این باره گفت: مهرداد محمدی با باشگاه استقلال، 2 قرارداد به امضا رسانده که قرارداد دوم اعتبار دارد و جایی برای نگرانی نیست.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان