راه های تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی

راه های تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی

درست مانند موهای روی سر، موهای ابرو نیز نیاز به حالت دادن و مراقبت دارند. رسیدگی به آنها باعث میشود تا علاوه بر سلامت و آراستگی، تا زمانی که لازم است بهم چسبیده و در نتیجه ابروها پرتر به نظر برسند. اگر می‌خواهید سریعا به ابروهایی پرپشت ‌تر و ضخیم ‌تر برسید، یکی از بهترین راه‌ ها برای موفقیت، استفاده و خرید محصولات آرایش ابرو مانند یک سرم موثر رشد ابرو است. اگرچه میکروبلیدینگ می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد، اما اینکار نیاز به خرابی دارد و اغلب می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

راه های تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی

همه ما درصدد افزایش زیبایی طبیعی به روشی در دسترس و مقرون به صرفه از طریق محصولاتی هستیم که توانسته رضایت مصرف کنندگان را کسب کند. سرم ابرو سریتا، یکی از آن محصولاتی است که در روند رشد طبیعی ابروها تاثیرگذار بوده و ابروهایی ضخیم تر و پرتر را در کمتر از چند هفته ارائه می دهد. به دلیل کارایی بالای این محصول شاهد ورود نمونه های تقلبی آن به بازار هستیم که با شناخت روش های زیر میتوان سرم ابرو سریتا اصل از فیک را به راحتی تشخیص داد.

  • بسته ‌بندی محصول:

  • توجه به لوگوی برند

  • توجه به سایز و رنگ نوشته ها

  • نداشتن غلط املایی در متن

  • نحوه درج تاریخ انقضا

  • بررسی بارکد یا شماره سریال:

  • رنگ و بوی سرم:

  • در نظر گرفتن قیمت و خرید از فروشگاه های معتبر

روش های شناخت سرم ابرو سریتا اورجینال از فیک

برای تشخیص سرم ابرو سریتا اصل از تقلبی، کافی است به نکات زیر توجه کنید:

  1. بسته ‌بندی محصول:

یکی از راه‌ های ساده تشخیص اصل بودن سرم ابرو سریتا، بررسی بسته ‌بندی و جلد آن است. محصولات اصل سریتا معمولاً با دقت بسیار بالا و کیفیت بسته ‌بندی عرضه می‌شوند. به کیفیت چاپ، یکنواختی رنگ‌ها، و فونت‌ها دقت کنید.

  1. لوگوی برند:

محصولات اصل سریتا دارای لوگو مشخصی هستند که به راحتی قابل بررسی است. اگر هولوگرام روی بسته‌بندی وجود نداشت یا به نظر می‌رسد که از کیفیت پایینی برخوردار است، احتمال تقلبی بودن محصول زیاد است.

  1. بارکد یا شماره سریال:

سرم ابرو سریتا اصل دارای بارکد و شماره سریال است. می‌توانید بارکد را با استفاده از برنامه‌های موبایلی اسکن کنید یا شماره سریال را از طریق وب‌سایت رسمی سریتا چک کنید.

  1. رنگ و بوی سرم:

در صورتی که قبلاً از سرم سریتا استفاده کرده‌اید، به رنگ و بوی محصول دقت کنید. سرم تقلبی ممکن است به دلیل استفاده از مواد و ترکیبات نامرغوب تفاوت‌هایی در رنگ و بو داشته باشد.

  1. تاریخ انقضا:

یکی دیگر از راه های آسان برای تشخیص اصل یا فیک بودن سرم ابروی سریتا توجه به تاریخ انقضای آن است. حداکثر مدت زمان استفاده از این محصول 3 ماه بوده و اگر چیزی غیر از این روی جلد درج شده بود، مطمئن باشید که با یک نمونه تقلبی طرف هستید.

  1. قیمت:

قیمت محصولات سریتا معمولاً ثابت است و تخفیف‌های بسیار زیاد و غیرمعمول ممکن است نشانه‌ای از تقلبی بودن محصول باشد.

  1. خرید از فروشگاه‌ های معتبر:

برای اطمینان از خرید محصول اصل، سرم ابرو سریتا را از فروشگاه‌های معتبر و سایت های شناخته شده ای مانند فروشگاه عسل بانو تهیه کنید.

راه های تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی

سرم ابرو احیا کننده سریتا چگونه کار میکند؟

گاهی اوقات بخاطر یک سری مشکلات مانند تغییرات هورمونی، استرس، بارداری و زایمان یا استفاده از لوازم آرایشی نامناسب ابروها دچار ریزش یا کم پشتی میشوند.

سرم ابروی احیا کننده سریتا با داشتن ترکیبات گیاهی و عناصر فعال به خوبی میتواند ضخامت و استحکام تارهای ابرو را افزایش داده و با رطوبت رسانی به آنها باعث تقویت و تغذیه فولیکول ها میشود. استفاده آسان از آن یکی از دلایل محبوبیت بالای این محصول است فقط کافی است در جهت رویش موها آن را بزنید. ابروهای رنگ شده و تتو کرده نیز میتوانند به سادگی از این محصول استفاده کنند. هنگام اعمال دقت کنید محصول اطراف چشم مالیده نشود.

مزایا و ویژگی های محصول:

  • باعث تحریک فولیکول‌های مو شده که به رشد بهتر و سریع‌تر ابروها کمک می‌کند.

  • با استفاده منظم از آن، ابروها ضخیم‌تر و پُرپشت‌تر می‌شوند.

  • جلوگیری از ریزش یا کم پشتی ابرو

  • حاوی مواد مرطوب‌کننده و مغذی بوده که به حفظ سلامت و انعطاف‌پذیری موهای ابرو کمک می‌کنند.

  • مناسب برای افرادی که به دلایل مختلف مانند استفاده نادرست از محصولات زیبایی یا بیش از حد کندن ابروها، پس از ریموو تتو ابروهایشان آسیب دیده است.

  • کنترل چربی پوست ابرو

  • فاقد الکل و حاوی ترکیبات آنتی باکتریال و ضد قارچ

چرا باید از سرم ابرو استفاده کرد؟

به نقل از سایت uklash چرخه رشد مژه ها حدود دو ماه طول می کشد در حالی که ابروهای شما حدود سه تا چهار ماه چرخه رشد دارند. اما استفاده از سرم ابرو به طور روزانه، منجر به کند شدن این چرخه میشود که به ابروهای شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری پرتر به نظر برسند. این کار به دو صورت انجام می شود. با جلوگیری از ریزش سریع موهای ابرو، و با دادن فرصتی به آنها برای رشد بیشتر از حد معمول، و در نتیجه ابروهایی ضخیم تر و پرتر به نظر می رسند.

Your eyelash cycle lasts for around two months whereas your brows have around a three to four month growth cycle. But by using an eyebrow serum daily, you can help to stretch out the cycle which helps your brows to look fuller for longer. This works in two ways; by preventing your brow hairs from falling out as quickly, and by giving them a chance to grow for longer than they normally would, resulting in thicker and fuller-looking brows.

جمع بندی:

سرم ابرو یک محصول تخصصی مراقبتی است که برای تقویت، رشد و بهبود ظاهر ابروها طراحی شده است. این سرم‌ ها معمولاً حاوی ترکیبات مغذی و موادی هستند که باعث تقویت فولیکول‌های مو، افزایش ضخامت و پرپشتی ابروها و جلوگیری از ریزش آن‌ها می‌شوند. حال تصور کنید که به جای خرید یک محصول اصل از یک نمونه تقلبی استفاده کنید. نه تنها جوابی که انتظار دارید را نمیگیرید، بلکه ممکن است با استفاده مداوم از آن دچار خارش، ریزش و یا کم پشتی در ناحیه ابروهای خود شوید. پس شناخت روش های تشخیص سرم ابرو سریتا اصل و تقلبی میتواند به شما هنگام خرید محصول کمک زیادی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان