کلاهبرداری ۴۰ میلیارد تومانی در پوشش فروش تجهیزات پزشکی

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا، گفت: با تلاش کارآگاهان سرکرده باند حرفه ای و کلاهبرداری که از طریق تبلیغات گسترده و بستن قراردادهای کلان با مراکز پزشکی و درمانی، مبالغ هنگفتی را اخاذی و سپس متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

کلاهبرداری 40 میلیارد تومانی در پوشش فروش تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرآنلاین،‌ سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر ، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و گسترش آن در سال های 1398 و 1399 و همزمان با کمبودهای موجود در زمینه تامین اقلام بهداشتی و نیازمندی های عمومی به خصوص از جانب مراکز درمانی، موجب شد، عده ای از افراد سودجو از طریق انجام تبلیغات واهی گسترده در فضای مجازی خود را در قالب فروشنده عمده این تجهیزات معرفی کنند.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: این افراد شیاد پس از اعتمادسازی اقدام به عقد قراردادهای بعضاً میلیاردی به خصوص با مراکز بیمارستانی، مطب های پزشکی، کلینیک های جراحی - زیبایی می کردند که به واسطه این قراردادها، پس از دریافت مبالغ هنگفتی (به ارزش 40 میلیارد تومان) تحت عنوان بیعانه، اقدام به کلاهبرداری و سپس متواری شده بودند.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: با توجه به اینکه در این خصوص پرونده های بسیاری در پلیس های آگاهی سراسر کشور تشکیل و از آنجایی که اقدامات مجرمان این دسته از جرائم، پیچیدگی های فراوانی به همراه داشت، شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه ای و کلاهبردار به مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی محول شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پیچیده و همچنین اجرای عملیات های پنهان در ساعات مختلف شبانه روز در اواخر مرداد ماه سال جاری نهایتاً مخفیگاه متهم اصلی و سرکرده باند که هویت جعلی داشت در تهران شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آذین با بیان اینکه پلیس با متهمان و مجرمانی که قصد سوء استفاده از مردم را دارند قاطعانه برخورد می کند، تاکید کرد: تلاش پلیس جهت دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان