سرمربی تیم ملی: نه می‌ترسم، نه رویا می‌فروشم!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اردوی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم که هیچ کس کم فروشی نکرد.

سرمربی تیم ملی:  نه می‌ترسم، نه رویا می‌فروشم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از اعلام لیست 14 بازیکن اعزامی به قزاقستان برای دو دیدار دوستانه گفت: ما اردوی پرفشار و خوبی را پشت سر گذاشتیم، از همه 23 بازیکنی که در این اردو کنار ما بودند سپاسگزارم، هیچکس کم‌فروشی نکرد و ما هر روز شاهد یک جدال تمام‌عیار در تمرینات برای قرار گرفتن در لیست نهایی بودیم. از این بابت به همه بازیکنان دعوت شده افتخار می‌کنم.

وی گفت: آنهایی که وحید شمسایی را می‌شناسند می‌دانند من نه از رقابت ترس به خودم راه می‌دهم و نه اهل رویا فروختن هستم. تیم ملی ما به دلیل اتفاقاتی که افتاد و از حوزه اختیارات کادر فنی و فدراسیون خارج بود نتوانست دیدارهای دوستانه مد نظرش را برگزار کند، آخرین نمونه‌اش کرواسی بود که از سفر به ایران خودداری کرد، اهمیت دیدارهای دوستانه قبل از تورنمنت‌های بزرگی بر کسی پوشیده نیست ولی من، کادر فنی و بازیکنانم دنبال بهانه‌جویی نیستیم همانطور که رویافروشی نمی‌کنیم.

 شمسایی با اشاره به اینکه تمامی دیدارهای حریفان هم گروه توسط کادر فنی آنالیز شده است گفت: اینکه هنوز سوت مسابقات زده نشده عده‌ای دست به توقع‌افزایی می‌زنند و تیم را تا فینال برده‌اند نظر شخصی خودشان است اما واقعیت فوتسال درون زمین صورت می‌گیرد نه با رویابافی ما. اینجا جام جهانی است و هیچ تیمی برای تعطیلات به ازبکستان نمی‌آید، چیزی به اسم تیم ضعیف در تورنمنت بزرگ وجود ندارد. اتفاقاً تیم‌هایی که نام و نشانی ندارند بدون ترس بازی می‌کنند، چون اگر ببازند کسی به آنها خرده نمی‌گیرد ولی اگر پیروز شوند برای خودشان نام و اعتبار دست و پا می‌کنند. به نظرم کسانی می‌گویند گروه ما ساده است که حتی یک بازی از حریفان را ندیده‌اند، فرانسه که دیشب اسپانیا را 2-2 متوقف کرد ضعیف است یا ونزوئلایی که مراکش را تا مرز شکست برد؟

 سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر با 14 بازیکن برای دو دیدار به قزاقستان می‌رویم، اینها آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتسال ما هستند ولی ممکن است همین دو دیدار باعث شود در یک یا دو پست دست به تغییراتی بزنیم و بازیکنانی جایگزین کنیم به همین دلیل نمی‌توانم با قاطعیت بگویم این لیست نهایی جام جهانی است، ما تا بازگشت از قزاقستان فرصت بازنگری در لیست را داریم. قبلاً هم گفته‌ایم و باز هم می‌گویم پیراهن تیم ملی گارانتی نیست. هر کس می‌خواهد آن را به تن کند باید تا آخرین لحظه‌ای که باید لیست را به فیفا بدهیم کیفیتش را نشان بدهد.

شمسایی افزود: فدراسیون فوتبال در تلاش کرد و خوشبختانه تا قبل از آغاز مسابقات یک دیدار دوستانه دیگر را با تایلند خواهیم داشت، امیدوارم باز اتفاقات غیرمترقبه رخ ندهد، به تجربه می‌دانم که چند ماه دیگر کسی شرایط دشوار امروز ما را یادش نمی‌آید برای همین با واقع‌بینی به مسابقات نگاه می‌کنیم و با تمام وجود برای پرچم ایران می‎‌جنگیم، این ماموریت من، کادر فنی، بازیکنان و تمام کسانی است که حتی با دعای خیر کنار ما هستند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان