قاتل متواری در بندرعباس دستگیر شد

رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی گفت: فردی که طی یک درگیری در حوالی شهر شیرگاه استان مازندران، مرتکب یک فقره قتل، در بندرعباس دستگیر شد.

قاتل متواری در بندرعباس دستگیر شد

به گزارش  خبرآنلاین، حمیدرضا احمدی لاشکی گفت: در پی وقوع درگیری در حوالی منطقه شیرگاه استان مازندران، بین سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری و 2 برادر که راکب و سرنشین یک دستگاه تریلی بودند، یکی از برادران مذکور بر اثر اصابت چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس حوزه قضائی سوادکوه شمالی با اشاره به فوت فرد مجروح به دلیل شدت جراحات وارده، افزود: ضارب به همراه بقیه همراهان و سرنشینان خودروی سواری، محل درگیری را ترک کرده و متواری شدند.

احمدی ادامه داد: با صدور دستور فوری قضائی و اقدامات پلیسی، برخی از متهمین در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

رئیس حوزه قضائی سوادکوه شمالی گفت: با انجام تحقیقات گسترده برای شناسایی محل اختفای قاتل متواری، مشخص شد که مشارالیه همراه با مادر خود به محل نامعلومی متواری و مخفی شده است.

احمدی با بیان اینکه متهم به همراه مادرش قصد خروج غیرقانونی از مرز را داشته است، خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضائی و تلاش مأمورین انتظامی، قاتل فراری به همراه مادر و فردی که زمینه فرار وی را فراهم کرده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان