یوسف و زلیخا به روایت عباس اکبری به تلویزیون می‌آید

عباس اکبری تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و مترجم پیش‌کسوت که پیش‌ازاین نویسندگی و تهیه‌کنندگی آثار همچون «در چشم باد» را در پرونده کاری‌اش دارد با ساخت تله‌تئاتر یوسف و زلیخا باری دیگر به تلویزیون می‌آید.

یوسف و زلیخا به روایت عباس اکبری به تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس اکبری که تهیه‌کننده و نویسندگی آثاری همچون در «چشم باد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی»، «سفر در خانه» به کارگردانی «بهمن گودرزی»، «عقاب صحرا» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، «خانه دیگری» به کارگردانی «بهنوش صادقی» و... را برعهده داشته، این بار در مقام کارگردان تله‌تئاتر ده قسمتی یوسف و زلیخا را برای تلویزیون ساخته است.

 اکبری پیش‌ازاین مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک بود و به غیر سریال‌های تلویزیونی آثار بسیاری در حوزه‌های سینما و ترجمه دارد، او بسیاری از آثار «سید فیلد» از نظریه‌پردازان فیلمنامه‌نویسی را ترجمه کرده و همچنین نمایشنامه‌ها و فیلمنامه‌های شناخت شده جهانی را به فارسی برگردانده است که انتشارات متعددی آن را چاپ کرده‌اند.

 عوامل یوسف و زلیخا تازه‌ترین اثر عباس اکبری برای تلویزیون عبارت‌اند از: نویسنده و تنظیم برای اجرا: نسرین صالحی، کارگردان تلویزیونی: علیرضا آزادی، نور و تصویر: محمد کرمی - علی قاسمی، طراح گریم: ثمره برازنده - سپهر امیر افضل، صدابردار: سیامک نیازی، صداگذار: علی پزشکی، طراح لباس: ستاره دهقانی، طراح صحنه: علیرضا صالحی، مدیر تولید: علی هومان، تدوین: نیکی اکبری، مدیر تدارکات: حسین رضایی، دستیار کارگردان: علیرضا صالحی، برنامه‌ریز و منشی صحنه: دریا پارسا،

 خدمات: محمدتقی ژرفی نژاد، تهیه‌کنندگان: مهدی فیض‌آبادی - عباس اکبری، تهیه شده در شبکه ثقلین و شبکه سحر،

 بازیگران این مجموعه: حمید هدایتی: راوی - یعقوب و فرعون، یاسمن معاوی: راوی - زلیخا، محسن رضوی نیا: راوی - یوسف.

 مجموعه‌ای داستانی در قالب تله‌تئاتر قصه یوسف (ع) را در ده قسمت روایت می‌کند.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان