تأمین اعتبار ۱۴پروژه ملی و استانی در قزوین

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: از میان ۳۲ پروژه ملی و استانی در حال اجرا، تعداد ۱۴پروژه از محل پرداخت‌های مالیاتی مودیان و با انتخاب آن‌ها به طور کامل تأمین اعتبار شده است.

تأمین اعتبار 14پروژه ملی و استانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «سید محمود موسوی صانع» مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در این خصوص اظهارکرد:  6763 مودی در استان قزوین در قالب فرم «تبصره ماده 100» در طرح نشان دار کردن مالیات مشارکت کرده اند و از میان 32 پروژه در حال اجرا، تعداد 14 پروژه از محل پرداخت‌های مالیاتی مودیان و با انتخاب آن‌ها به طور کامل تأمین اعتبار شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اعتبار مورد نیاز، بخش های «بهداشت و درمان»، «توسعه خدمات شهری و روستایی و عشایری» و «فرهنگ و هنر و گردشگری» به صورت کامل و 100 درصد تأمین اعتبار شده‌اند.

موسوی با بیان اینکه بیش‌ترین اقبال مؤدیان مالیاتی استان به تخصیص مالیات‌های ابرازی در راستای پروژه‌های مربوط به بخش های «بهداشت و درمان» و «حمل و نقل» است افزود: مشارکت مودیان در این دو حوزه بیشتر از سایر بخش ها قابل مشاهده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به اینکه 77درصد پروژه های حوزه «ورزش و تفریحات»  تامین اعتبار شده اند افزود: پروژه های مربوط به حوزه «آموزش و پرورش» نیز با 53 درصد  در رتبه های بعدی تامین اعتبار قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان