ببینید ؛ حتی با آمدن ترامپ هم راه برای ایران بسته نیست؛ می‌خواهد پایگاه خود را از طریق خدعه راضی کند

کوروش احمدی، دیپلمات بازنشسته معتقد است که اگرچه انتخابات امریکا تا لحظه اخر ممکن است تغییر کند اما فعلا هریس بهتر عمل کرده است. او می‌گوید حتی اگر ترامپ رییس جهور شود راه برای ما بسته نیست.

به گزارش خبرآنلاین کوروش احمدی درباره احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر ریاست جمهوری آمریکا گفت: نتیجه انتخابات امریکا قابل پیش بینی نیست حتی یکی دو درصد هم می توانیم بگوییم به نفع خانم هریس تمام میشود. هریس شروع خوبی داشت، وحدتی که توانست در حزب دموکرات ایجاد کند و شور و شوق انتخاباتی که ایجاد کرده خوب بود. در طول یک هفته 250میلیون دلار کمک برای کمپین هریس جمع شده که هفتاد درصد آن از پایه اجتماعی و حتی کمک‌های کوچک ده دلاری تا صد دلاری است. این پیشرفت بزرگی است.

جوانی و سرزندگی هریس نسبت به ترامپ قابل توجه است. یک چالشگر مثل هریس می تواند نقاط ضعف عظیم ترامپ را برجسته کند. اما با این حال نتیجه انتخابات امریکا به لحظه ها ربط دارد.

این کارشناس در پاسخ به این سوال که آمدن ترامپ چه نگرانی هایی با خود به همراه دارد گفت: حتی اگر ترامپ به قدرت برسد راه برای ما بسته نیست. در تمام دوره ای که بود به تاکید و کرات خواستار مذاکره با ایران شده بود حتی خواستار مذاکره با آقای ظریف شده بود. در صورتیکه در امریکا چنین چیزی مرسوم نیست. اما زمانی که آقای ظریف در نیویورک بود ترامپ از او دعوت کرده بود که به کاخ سفید برود و مذاکره کنند. یا در بیاریتس در فرانسه اصرار داشت با ظریف ملاقات کند.

ترامپ به عنوان یک ادم پوپولیست می خواست پایگاه اجتماعی خود را از طریق خدعه و فریب راضی کند.

اصلا ترامپ دنبال مذاکرات محتوایی جدید نبود فقط می خواست یک برجام را با یک بسته بندی و ظاهر جدید ارایه کند.

اگر رییس جمهور شود دوباره این امکان وجود دارد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان