بیرانوند: دیگر درباره پرسپولیس حرف نمی‌زنم/این ورزشگاه در شان استقلال نیست!

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور از اینکه تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ را مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌دانند ابراز خوشحالی کرد.

بیرانوند: دیگر درباره پرسپولیس حرف نمی‌زنم/این ورزشگاه در شان استقلال نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور پس از پیروزی تیمش برابر هوادار در جمع خبرنگاران صحبت‌های مهمی را بر زبان آورد.

*تراکتور شرایط رویایی در این لیگ دارد.
تبریک به تراکتور و مجموعه‌اش. باید تبریک اصلی را به این هواداران دوست‌داشتنی بگویم که واقعا نشان دادند که یار دوازدهم ما هستند و با بودن این‌ها بچه‌ها یک بازی زیبا انجام دادند. در این ورزشگاه که چمن مناسبی هم نداشت بچه‌ها خیلی با کیفیت بازی کردند. تبریک می‌گویم به آقای مهدی رحمتی بابت تیم جوانی که ساخته است. من مطمئنم به زودی تیمش درست می‌شود. بازی خیلی خوبی بود و با برنامه شروع کردیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم که جواب داد و توانستیم با یک بازی خیلی خوب دل هوادارانی که اینجا یا در تبریز بودند را شاد کنیم.

*هواداران از الان به قهرمانی تراکتور امیدوار هستند.
تمام هواداران باهوش باشند. تمام پیشکسوتان و رسانه‌هایی که تراکتور را مدعی اول قهرمانی می‌دانند، من اینجوری فکر نمی‌کنم. آقای زنوزی تیم خوبی تشکیل داده تا دل هواداران را در تبریز شاد کند اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم. دوست ندارم هواداران بابت این صحبت‌ها تحریک بشوند. ما افتخار می‌کنیم که این اتفاق به دست بیاید ولی نیاز به هماهنگی و تلاش بیشتر داریم. الان تیم شخصیت بزرگی به دست آورده است و با بازیکنانی که گرفتیم شاید برای مردم امیدوارکننده باشد که مدعی اصلی قهرمانی هستیم. ماهم بابت این صحبت‌ها خوشحال می‌شویم و هواداران می‌توانند به ما کمک کنند.


*فصل سخت و عجیب غریبی را شروع کردی و هواداران پرسپولیس هم واکنش بدی نسبت به تو دارند.
من به نظرم صحبت کردن و ادامه دادن این ماجرا برای من، هواداران تراکتور و پرسپولیس خوب نیست. یک اتفاقی افتاد که هم پرسپولیس پیگیرش است و هم وکیل من و تیم تراکتور. امیدوارم اتفاقی بیفتد که کسی که حقش است به آن برسد. دیگر نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. امروز هم آخرین بازی ما قبل از فیفادی بود. امیدوارم بچه‌ها استراحت خوبی داشته باشند و ذهن‌شان را آزاد بگذارند تا با انرژی بیشتر تمرین کنند.

*در مورد نور ورزشگاه صحبت کن.
به نظرم در شان و شخصیت استقلال نیست که بیاید اینجا برای آسیا بازی کند. اینجا برای تیم بزرگ استقلال و هوادارانش مناسب نیست و این نور و زمینی که من دیدم در شان تیم‌های بزرگ نیست.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان