آزمایشگاه معتمد محیط زیست در دانشگاه آیت الله بروجردی راه‌اندازی می‌شود

با تفاهم صورت گرفته فی‌مابین دانشگاه آیت الله بروجردی و اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، آزمایشگاه معتمد در زمینه هوا در شهرستان بروجرد راه‌اندازی خواهد شد.

آزمایشگاه معتمد محیط زیست در دانشگاه آیت الله بروجردی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،پیرو مذاکرات و تفاهم صورت گرفته فی‌مابین دانشگاه آیت الله بروجردی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان به منظور هماهنگی جهت راه‌اندازی آزمایشگاه معتمد در دانشگاه آیت الله بروجردی جلسه‌ای با حضور علی سالاروند مدیرکل، نبی اله قائدرحمت معاون محیط زیست انسانی، افشین خورشیدی رئیس اداره پایش و امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان و دکتر احمد رضا مظاهری رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی و هئیت همراه، در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.


در این جلسه ابتدا دکتر احمد رضا مظاهری رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی ضمن تشکر بابت برگزاری این جلسه، گزارشی از رشته‌های تحصیلی، تعداد اساتید و دانشجویان دانشگاه آیت‌الله بروجردی ارائه نمود و از عزم جدی و منابع مالی تامین شده جهت ایجاد آزمایشگاه معتمد در این دانشگاه خبر داد.

در ادامه علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن قدردانی از رئیس و همکاران دانشگاه آیت الله بروجردی جهت پیگیری‌های در خصوص ایجاد آزمایشگاه معتمد محیط زیست، با ارائه توضیحاتی در خصوص ایجاد آزمایشگاه معتمد محیط زیست گفت؛ هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی لازم جهت تسریع در راه‌اندازی آزمایشگاه معتمد در دانشگاه آیت‌الله بروجردی می‌باشد و محیط زیست از ایجاد آزمایشگاه‌های معتمد بعنوان آزمایشگاه‌های همکار محیط زیست، استقبال می‌کند.

در پایان این جلسه ضمن تشریح الزامات، مقرر شد ظرف یک ماه آینده ضمن راه‌اندازی این آزمایشگاه با رعایت کلیه الزامات قانونی، شرایط تست مقایسه‌ای (تایید صحت کارکرد دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا) فراهم شود و در صورتی که تست مقایسه‌ای مشکلی نداشته باشد، این دانشگاه می‌تواند بعنوان آزمایشگاه معتمد در حوزه محیط زیست فعالیت نماید.

لازم به ذکر است تاکنون دو آزمایشگاه متعمد محیط زیست در زمینه آب و فاضلاب در لرستان ایجاد شده است و در زمینه سنجش آلودگی هوا تاکنون هیچ آزمایشگاه معتمدی مجوزی اخذ ننموده‌ است و با افتتاح این مرکز اولین آزمایشگاه معتمد محیط زیست در زمینه هوا در استان شروع به فعالیت خواهد نمود
.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان