اجرای پویش چشم به راهیم همزمان با سفرهای زائران اربعین حسینی در مرز خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای پویش چشم به راهیم همزمان با سفرهای زائران اربعین در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد.

اجرای پویش چشم به راهیم همزمان با سفرهای زائران اربعین حسینی در مرز خسروی

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، در خصوص اجرای پویش چشم به راهیم همزمان با سفرهای زائران اربعین در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اظهار کرد: این پویش با مجموعه‌ای از برنامه‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی، رسانه‌ای، آموزشی، فرهنگی، هنری و آئینی در حال انجام بود.

وی افزود: پویش چشم به راهیم با هدف کمک به ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای زائران، فرهنگ‌سازی و با تاکید بر نقش سرنشینان و هموطنان در ایمنی سفرهای جاده‌ای و ارائه نکات ضروری به رانندگان و سرنشینان درخصوص ایمنی و فرهنگ صحیح رانندگی با محوریت جلوگیری از تصادفات ناشی از خستگی، خواب‌آلودگی، عجله، شتاب و حواس‌پرتی در حین رانندگی اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص اجرای پویش چشم به راهیم تصریح کرد: مخاطبان تمامی زائران اربعین در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از استفاده‌کنندگان از ناوگان عمومی و خودروهای شخصی و رانندگان فعال در این حوزه هستند.

کهریزی ادامه داد: پویش چشم به راهیم با شعار راه نجات از 22 مرداد ماه تا 6 شهریور ماه به مدت 16 روز متوالی به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کرده است.

وی عنوان کرد: این پویش در پایانه مرزی خسروی با اهدای هدایا به کودکان، کتاب قصه راهدار کوچولو، اهداء کلاه آفتابگیر، سجاده سفری نماز، هدایای فرهنگی و تبلیغی انجام شد.

وی بیان کرد: برای اجرای این پویش در پایانه مرزی خسروی نصب نمایشگرهای تصویری، ساخت محل اجرای برنامه انجام شد.

کهریزی تشریح کرد: در این پویش برنامه‌هایی از جمله، نمایش آئینی، تعزیه خوانی، مداحی، سرودهای مذهبی و ملی توسط گروه های کودکان، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی با همکاری فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و بهداشت در حال انجام بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان