۹۷ فقره نشان استاندارد از هفته دولت ۱۴۰۲ تا هفته دولت ۱۴۰۳ در استاندارد استان صادر شد

مجید حیدریان؛ مدیر کل استاندارد استان سمنان اظهار کرد: از هفته دولت ۱۴۰۲ تا هفته دولت ۱۴۰۳ تعداد۹۷ فقره نشان استاندارد در این اداره کل صادر شده است .

97 فقره نشان استاندارد از هفته دولت 1402 تا هفته دولت 1403 در استاندارد استان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مجید حیدریان افزود: کالاهای صنعتی مشمول مقررات استانداردهای اجباری، پیش از تولید انبوه باید برای دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: 146 فقره پروانه کاربرد استاندارد اجباری  و15 فقره پروانه استاندارد تشویقی مربوط به فرآورده‌های تولید شده در واحدهای تولیدی استان از هفته دولت 1402 لغایت هفته دولت سالجاری تمدید شد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: دراین مدت، تعداد 89 فقره پروانه اجباری جهت فراورده‌های واحدهای تولیدی استان صادر شد.

وی تصریح کرد: وجود نشان استاندارد بر روی محصولات نشانه انطباق آنها با استاندارد ملی است و تولید انبوه محصول‌های مشمول مقررات استاندارد بدون داشتن پروانه کاربرد، تخلف محسوب می‌شود و پیگیرد قضائی را به دنبال دارد.

حیدریان، با اشاره به شرایط تمدید پروانه برای واحدها، اضافه کرد: این مساله تنها برای واحدهایی امکان‌پذیر است که در مدت سه ساله اعتبار پروانه دارای استمرار کیفیت تولید و بازرسی و نمونه برداری باشند.

همچنین، هموطنان می‌توانند برای اطمینان از اصالت و صحت شماره پروانه کاربرد علامت استاندارد در کالاهای تولیدی، کد زیر علامت استاندارد روی کالا را به شماره 10001517 پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا را از طریق پیامک دریافت نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان