احتمال غیبت ستاره استقلال تا هفته دهم!

خبرسازترین بازیکن فوتبال ایران در روزهای گذشته تا هفته دهم قادر به بازی در لیگ نیست.

احتمال غیبت ستاره استقلال تا هفته دهم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد محمدی، وینگر تیم فوتبال استقلال و مهم‌ترین ستاره آبی‌ها در نقل و انتقالات فصل گذشته، سال دوم حضورش در جمع آبی‌پوشان را با یک محرومیت طولانی شش جلسه‌ای ناشی از خشم شدید پس از از دست رفتن قهرمانی در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرد.

به گزارش ورزش سه، با وجود محرومیت و تلاش تیم حقوقی استقلال برای کاهش تعداد جلسات این تنبیه سنگین، وینگر استقلالی‌ها باید دوره مجازات خود را پشت سر بگذارد و پیش از این تصور می‌شد که او دور رفت در هفته ششم لیگ برتر را از دست خواهد داد، اما این پیش از آن بود که تحولات جدید درباره او شکل بگیرد.

همانطور که در خبرها خوانده‌اید باشگاه استقلال سه روز پیش اقدام به فسخ قرارداد مهرداد محمدی کرده است. این در شرایطی است که آنها پیش از رقابت‌های لیگ در نامه‌ای به سازمان لیگ نام محمدی به همراه محمدحسین مرادمند، منتظر محمد و سینا سعیدی‌فر را در فهرست فروش خود قرار داده‌اند که بنابر این نامه اولیه محرومیت مهرداد محمدی مشمول دو بازی گذشته استقلال نشده و با فسخ قرارداد، مسابقه روز جمعه آبی‌ها مقابل استقلال خوزستان هم از محرومیت او نخواهد کاست.

در بهترین حالت، چه مهرداد محمدی قرارداد مجددی با باشگاه استقلال امضا کند یا در صورتی که این بازیکن که در حال حاضر قانونا تعهدی به استقلال ندارد به باشگاه دیگری برود، با گذراندن شش هفته محرومیت زودتر از هفته دهم نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر حاضر بشود و حتی اگر اخبار در مورد مذاکرات پرسپولیس با او برای جایگزینی علی قلی‌زاده درست باشد، محمدی باید تا هفته دهم بیرون بنشیند. در مورد استقلال هم اوضاع به همین منوال است، مگر آنکه قرارداد مهرداد تا قبل از روز جمعه به ثبت مجدد برسد تا این بازیکن بتواند از هفته نهم برای استقلال بازی کند.

مشخص نیست این اتفاق رضایت بازیکن را در بر داشته یا نه اما محمدی مشخصا از فسخ قرارداد خود مطلع نبوده، حال آنکه در فرم فسخ قرارداد این مسئله قید شده که باید فسخ حتما به اطلاع طرفین برسد. در حال حاضر عواقب حقوقی فسخ قرارداد با مهرداد محمدی بر عهده باشگاه استقلال است و اگر این بازیکن قصد شکایت و انجام امور حقوقی را داشته باشد، می‌تواند پرونده‌ای علیه باشگاه استقلال تشکیل بدهد. اگرچه به نظر نمی‌رسد مهرداد محمدی با توجه به علاقه‌ای که به حضور در جمع استقلالی‌ها دارد، دست به این کار بزند.

بنابر آنچه که مدیران استقلال ادعا کرده‌اند، محمدی در فهرست آسیایی آنها حاضر است و در صورت صلاحدید جواد نکونام در شروع رقابت‌های لیگ‌ نخبگان امسال در دسترس سرمربی آبی‌ها خواهد بود، اما حضور او در لیگ فعلا با مشکلاتی مواجه است که محرومیت او این موضوع را بیشتر بغرنج می‌کند.

هنوز مشخص نیست که خود مهرداد نسبت به اتفاقات پیش آمده چه واکنشی نشان بدهد. البته او بازیکن باتجربه و پخته‌ای است و فعلا هوای باشگاهش را داشته و اقدام به برخی از کارهای معمول بازیکنان فوتبال مثل استوری گذاشتن و ابراز گلایه نکرده است و به سهم خود نسبت به فضای جنجالی پس از فسخ قراردادش دامن نزده است که این موضوع باید مدنظر هواداران استقلال قرار بگیرد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان