خریداران خودرو بخوانند/زمان قرعه‌کشی اعلام شد

بر اساس زمان شش روزه در نظر گرفته شده برای مشارکت‌کنندگان در طرح اخیر ایران‌خودرو جهت انتخاب نوع طرح فروش، طبیعتا تا زمان اتمام این مهلت و انتخاب نوع طرح توسط مشتریان، قرعه‌کشی ممکن نخواهد بود؛ بنابراین قرعه‌کشی این طرح برای تعیین مشتریان نهایی به هفته آینده موکول خواهد شد.

خریداران خودرو بخوانند/زمان قرعه‌کشی اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین،گروه صنعتی ایران‌خودرو از روز یکشنبه (چهارم شهریور ماه) این امکان را برای مشتریانی که در طرح اخیر  این شرکت ثبت‌نام داشته‌، فراهم کرده است که با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو، نوع طرح فروش (فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش) مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

اینسا در خبری نوشت:با توجه به تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان، یک مهلت شش روزه، از یکشنبه چهارم شهریورماه تا جمعه 9 شهریور ماه، در نظر گرفته است.

ذیل این امکان، علاوه بر گزینه‌ای تحت عنوان "روش فروش"، موارد جدید در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت‌بندی) ایجاد شده و کد کلاس محصولات، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شده است.

متقاضیان، نسبت به روش فروش انتخابی، در اولویت‌بندی شرکت داده خواهند شد اما متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در موعد مقرر اقدام نکنند،( با توجه به تمایل اغلب متقاضیان) به صورت پیش فرض در دسته متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت و در آن دسته اولویت‌بندی می‌شوند.

همچنین در این مهلت فراهم شده، مشتریان پس از رویت قیمت‌ محصولات چنانچه تمایل به تغییر خودرو داشته باشند، این امکان از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و سپس انتخاب خودروی جدید در سامانه فراهم است.

قرعه‌کشی ایران‌خودرو به هفته بعد موکول شد

قرعه‌کشی اولویت‌بندی که مقرر بود 48 ساعتِ کاری پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، طی روز جاری انجام شود، بر اساس این فرصت در نظر گرفته شده برای انتخاب طرح فروش و تغییر محصول انتخابی مشتریان (در صورت تمایل)، قرعه‌کشی نیز به بعد از اتمام این مهلت که روز جمعه خواهد بود، موکول شده است؛ چراکه در حقیقت بایستی قرعه‌کشی اولویت‌بندی در طرح فروش فوق‌العاده میان متقاضیان این طرح و قرعه‌کشی اولویت‌بندی پیش‌فروش‌ها  میان متقاضیان همین طرح‌ انجام شود؛ ضمن اینکه ممکن است تعدادی هم اولویت‌های انتخابی خود را تغییر دهند.

گفتنی است موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال 1403 خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده 90 روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در قرعه‌کشی اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.

همچنین شایان ذکر است، هرچند که مقرر بوده پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی اولویت‌بندی، وجوه مسدودی مشتریان آزاد شود، با توجه به تعویق صورت گرفته در انجام قرعه‌کشی، طبق همان وعده ابتدایی، وجوه مسدوی مشتریان از روز دوشنبه (پنجم شهریور) رفع مسدودی شده و بانک‌های عامل مکلف به اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب و رفع مسدودی حساب آن‌ها (بدون مراجعه حضوری متقاضی یا ثبت درخواست) شدند.

هر چند که برخی بانک‌ها روز گذشته در این راستا اقدام نکرده بودند و در این امر تاخیر داشتند، اما در نهایت امروز (سه‌شنبه) این مشکل رفع شده و در حال حاضر وجه مشتریان آزاد و قابل برداشت شده است.

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان