این گوشی شبیه ندارد / فقط یک سال صبر کنید

مدت زیادی است سازندگان گوشی‌های هوشمند به ایده گوشی بدون دکمه فیزیکی فکر می‌کنند. شاید شیائومی سال آینده گوشی بدون دکمه فیزیکی معرفی کند.

این گوشی شبیه ندارد / فقط یک سال صبر کنید

به گزارش خبرآنلاین، شیائومی درحال کار روی دستگاه پرچم‌دار جدیدی با نام رمز «Zhuque» است که دکمه فیزیکی پاور و تنظیم صدا ندارد. این گوشی بدون دکمه در مراحل اولیه توسعه است اما طبق گفته منبعی به‌ نام chunvn8888، ممکن است سال 2025 معرفی و وارد بازار شود.

به نقل از دیجیاتو، اطلاعات کمی درمورد فناوری شیائومی برای جایگزینی دکمه‌های فیزیکی گوشی در دست است. گمان می‌رود احتمالاً مشابه راه‌حل‌های موجود در گوشی‌های گیمینگ باشد که از ترکیب دکمه‌های خازنی یا حسگرهای حساس به فشار و موتورهای لرزشی برای ثبت ورودی و ارائه بازخورد لمسی استفاده می‌کنند.

این گوشی شبیه ندارد / یک سال صبر کنید

سخت‌افزار احتمالی گوشی بدون دکمه شیائومی

همچنین انتظار می‌رود این گوشی سخت‌افزار بسیار قدرتمندی داشته باشد؛ ازجمله تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 4 کوالکام. این احتمال هم وجود دارد که دوربین سلفی آن زیر نمایشگر قرار داشته باشد. ازآن‌جایی که این گوشی هنوز در مراحل اولیه توسعه است، شاید شیائومی قبل از معرفی رسمی تغییراتی در آن اعمال کند. در کنار گوشی بدون دکمه، شایعات حاکی از آن است که شیائومی درحال توسعه گوشی هوشمند تاشویی با دو لولا است که ممکن است اوایل سال آینده معرفی شود.

باید منتظر ماند و دید در سال 2025 این شرکت مشهور چینی چه برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های نوآورانه دارد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان