حجم خروج نقدینگی از بازار اعلام شد/ چند درصد بازار مثبت بود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات خرد امروز هم حدود ۲ هزار و ۴۳۱ میلیارد تومان ثبت شده است.

حجم خروج نقدینگی از بازار اعلام شد/ چند درصد بازار مثبت بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد غفوری  گفت: امروز شاخص کل بورس یک وضعیت مثبتی را تجربه کرد به طوری که با 0.23 درصدی همراه شد همچنین شاخص کل هم وزن هم با یک تغییر 0.22 درصدی همراه شد حجم معاملات امروز بازار 5 میلیارد و 400 میلیون برگه سهم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از این کارشناس بازار سرمایه نوشت: ارزش معاملات خرد امروز هم حدود 2 هزار و 431 میلیارد تومان ثبت شده است در نهایت هم 114 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد تا علی‌رغم شاخص مثبت همچنان شاهد خروج نقدینگی از بازار باشیم.

غفوری همچنان اظهار کرد: امروز 60 درصد بازار در بازه مثبت و 40 درصد در محدوه منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند و صنعت فلزات اساسی هم شاهد بیشترین میزان خروج نقدینگی بود.

همچنین یادآوری می‌شود بنابر اعلام سازمان بورس  به دنبال آخرین تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان معاملات سهام و حق تقدم و صندوق‌های سرمایه گذاری تغییری نداشته و تا اطلاع ثانوی معاملات این بازار با دامنه مثبت و منفی 2 درصد انجام می‌شود.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان