گمانه زنی ها برای گزینه های انتخاب استاندار مازندران صحیح نیست

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه رئیس جمهور و وزیر کشور، ملاک ها و شاخص های انتخاب استانداران را به مجامع نمایندگان استانها اعلام کردند، گفت: گمانه زنی ها برای گزینه های انتخاب استاندار مازندران صحیح نیست.

گمانه زنی ها برای گزینه های انتخاب استاندار مازندران صحیح نیست

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در ساری، اظهار داشت: هنوز در مجمع خبری از انتخاب گزینه های استاندار مازندران اعلام نشده است. نمایندگان مجلس با رای اعتماد قاطع به وزرا، حجت را تمام کرده و اعضای دولت را برای کار و تلاش خالصانه به مردم و رفع مشکلات معیشتی آنان دعوت کردند.

وی افزود: شاخص ها و ملاک های انتخاب استانداران از سوی رئیس جمهور و وزیر کشور به نمایندگان ارائه شده و نمایندگان در زمینه انتخاب استانداران با تقویت وفاق ملی با دولت همکاری خواهند کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرف ها و گمانه ها در مورد گزینه های انتخاب استاندار مازندران، صحت ندارد، تصریح کرد: رئیس جمهور و وزرای دولت باید به وعده های خود در راستای انتخاب استانداران، مدیران استانها و فرمانداران نهایت همکاری را با نمایندگان داشته باشند تا شعار وفاق ملی دولت به منصه ظهور برسد.

وی با بیان اینکه مجلس در وهله نخست بعد از 43 سال به همه وزرا رای اعتماد قاطع دادند تا مسئولان برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم آماده شوند، افزود: در صورتی که دولت نسبت به وعده ها و تعهدات خود سرباز بزند، مجلس قوه نظارتی اش در عملکرد وزرا و مدیران استانها تقویت خواهد شد. چرا که عهد ما با مدیران، خدمت به مردم در نظام اسلامی است.

بابایی کارنامی با اعلام اینکه مازندران استان خاص بوده و استاندار توانمند در مازندران از اولویت ها است، گفت: همه استانداران سالهای اخیر مازندران برای توسعه استان تلاش کردند و باید استانداری در تراز توسعه متوازن ماندران انتخاب شود.

وی تاکید کرد: استاندار آینده مازندران باید اهل سازندگی برای توسعه استان، بدون حاشیه و اهل تعامل با مردم باشد. استاندار سیاسی نمی خواهیم. استاندار مازندران با شاخص های بیان داشته با هر گرایش سیاسی، مطلوب مجمع نمایندگان استان و مردم است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان