واحد سورتینگ و فرآوری پسته در دامغان افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت یک واحد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در دامغان افتتاح شد.

واحد سورتینگ و فرآوری پسته در دامغان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،محمدرضا قاسمی رئیس سازمان در حاشیه افتتاح این واحد صنایع تبدیلی اظهار داشت: این واحد که امروز با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید در زمینه سورتینگ و فرآوری پسته فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این پروژه در بخش امیرآباد دامغان افتتاح شد؛ گفت: عملیان راه‌اندازی این پروژه بخش کشاورزی در سال 1400 آغاز و سال گذشته به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این پروژه فعال در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی امسال اماده افتتاح شده است افزود: این واحد قابلیت سورتینگ و فرآوری پسته به حجم 700 تن را دارد.

قاسمی با تأکید بر اینکه این واحد از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی متقاضی آماده افتتاح شده است؛ افزود: در مجموع برای راه اندازی این واحد فرآوری و سورتینگ پسته 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی این پروژه بخش کشاورزی 30میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی تأمین شده و مابقی از محل آورده شخصی سرمایه‌گذار بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه با افتتاح این واحد سورتینگ و فرآوری پسته  زمینه اشتغال برای چندین نفر فراهم می‌شود؛ تصریح کرد:  با افتتاح این پروژه بخش کشاورزی زمینه اشتغال برای چهار نفر به صورت مستقیم و 15 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.

گفتنی است: در هفته دولت 160 پروژه عمرانی  و اقتصادی بخش کشاورزی استان سمنان در هفته دولت در به بهره‌برداری می‌رسد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان