استخدام یک‌هزار و ۴۲ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال وبختیاری

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از جذب و استخدام یک هزار و ۴۲ نفر نیروی انسانی از طریق آزمون های استخدامی کشوری، پیمانی، قراردادی و شرکتی در دولت سیزدهم خبر داد.

استخدام یک‌هزار و 42 نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر شهرام طهماسبیان اظهار کرد: رشد 49 درصدی اعتبار عمومی و 34 درصدی اعتبار اختصاصی دانشگاه را در سال 1402 نسبت به سال 1401 شاهد بودیم.

وی افزود: به همت دولت سیزدهم 40 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان های لردگان، فارسان، اردل از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص یافت.
 دکتر طهماسبیان اضافه کرد: همچنین 20 میلیارد تومان برای تکمیل پایگاه های اورژانس و مرکز مدیریت حوادث استان از محل منابع ملی اختصاص یافت.

 وی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی استان نیز 150 میلیارد تومان، و برای تکمیل پروژه های آموزشی دانشگاه 125 میلیارد تومان از محل منابع ملی اختصاص پیدا کرد.
 
دکتر طهماسبیان یادآور شد: 5 میلیارد تومان هم برای احداث، تکمیل و تجهیز خانه بهداشت، پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان کوهرنگ از منابع ملی جذب شد.

 وی با اشاره به راه اندازی سامانه مدیریت دانش دانشگاه و ثبتنام بیش از 90 درصد پرسنل و ثبت بیش از 100 تجربه در سامانه گفت: دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره شهید رجایی سال 1401 موفق به کسب رتبه برتر در زمینه «اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور» و «تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی» را از آن خود گرد.
 
به گفته معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد: در دولت سیزدهم اسناد مالکیت بیش از 70 درصد املاک فاقد سند دانشگاه اخذ گردید.

دکتر طهماسبیان گفت: در این مدت 4 مرکز درمانی بهداشتی به فیبر نوری متصل و سایت کامپیوتر دانشکده پیراپزشکی (جهت راه اندازی رشته HIT) راه اندازی شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان