فرمانده دافوس ارتش: بر سر امنیت کشورمان با کسی شوخی و تعارف نداریم

امیر سرتیپ ولی وند گفت: ما برای حفظ امنیت که برای آن ارزش قائل هستیم هر کاری انجام خواهیم داد از جمله اینکه نفراتی را آموزش بدهیم که پرورش یافته‌اند که بتوانند این امنیت را که با خون هزاران نفر کسب شده، حفظ کنند.

فرمانده دافوس ارتش: بر سر امنیت کشورمان با کسی شوخی و تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش (صبح امروز، 7 شهریور) در آیین آغاز سال تحصیلی دانشجویان دوره 35 مدیریت دفاعی این دانشگاه گفت: ما همانند بسیاری از کشورها بر سر امنیت خود با کسی تعارف و شوخی نداریم. 

بنابر روایت فارس، وی افزود: بر این اساس، ما برای حفظ امنیت که برای آن ارزش قائل هستیم هر کاری انجام خواهیم داد از جمله اینکه نفراتی را آموزش بدهیم که پرورش یافته‌اند که بتوانند این امنیت را که با خون هزاران نفر کسب شده، حفظ کنند.

فرمانده دافوس ارتش تصریح کرد: این راستا نفرات پرورش یافته دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و دانشگاه‌های افسری کشورهای دوست و همسو را که خوب هم پرورش یافته‌اند از مسیر سختی به این مرحله رسانیده‌ایم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشجویان دوره 35 مدیریت دفاعی عنوان کرد: دوره 35 ترکیبی است از افسران کشورهای مختلف که روند بسیار سخت برای حضور آن‌ها وجود داشته است. البته ما به این سخت‌گیری افتخار می‌کنیم و اعتقاد داریم برای همان نکته قابل اهمیت یعنی امنیت ارزش دارد تا این سخت‌گیری را همواره در دستور کار داشته باشیم که داریم و باید آن را مضاعف کنیم.

امیر ولی‌وند اظهار کرد: در کنار آن بتوانیم با بهره‌گیری از اساتید بسیار خوبی که داریم استفاده کنیم تا افسران برای حفظ امنیت و ارتقای آن آماده شوند. ما بیش از 1000 نفر را در کنکور ورودی جذب و برای مصاحبه احضار کردیم. حدود یک ماه و بیش از چند صد ساعت نفر کار انجام شد تا مصاحبه‌ها انجام شود و بهترین‌ها را از میان آن هزار نفر انتخاب کنیم. 

وی افزود: اعتقاد داریم که این افراد می‌توانند آغاز سال تحصیلی موفقی را در پیش رو داشته باشند. برنامه‌های خود را فقط به صورت تئوری عمل نمی‌کنیم بلکه برنامه‌های ما ترکیبی است از دروس تئوری بیشتر کارهای ما عملی است چه در کلاس‌ها و چه در مکان‌های مختلف.

فرمانده دافوس ارتش در پایان خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که چهار رزمایش خوب و بزرگ مشترک داریم چون اساساً کار ما در این دانشگاه انجام کار مشترک است.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان