به ازای ثبت هر ۴.۵ ازدواج، یک طلاق در چهارمحال و بختیاری ثبت می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: از بیست آسیب اجتماعی اولویتی استان، طلاق و اعتیاد رشد محسوسی دارد؛ به طوری که به ازای ثبت هر ۴.۵ ازدواج، ۱ طلاق ثبت می‌شود که پیش‌بینی می‌شود در صورت نداشتن برنامه‌ی درست، به آمار استان‌های پرجمعیت برسیم.

به ازای ثبت هر 4.5 ازدواج، یک طلاق در چهارمحال و بختیاری ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری استان، همایش جهاد تبییین به مناسبت هفته دولت و به همت اداره کل بازرسی استان چهارمحال و بختیاری در محل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

،سید محمد موسوی  معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این همایش  که به مناسبت هفته‌ی دولت و در جمع مدیران کل و حراست ادارات استان برگزار شد، اظهار کرد: در چهارمحال و بختیاری، آسیب‌های اجتماعی «طلاق» و «اعتیاد» از دیگر آسیب‌های اجتماعی پیشی گرفته است.

این مقام قضایی با بیان اینکه نقش قوه مجریه در کنترل آسیب‌های اجتماعی انکارنشدنی است افزود: عدم برنامه‌ریزی دقیق، فقدان شاخص مشخص و عدم توجه به آسیب‌های اجتماعی سبب شده است که آسیب‌های اجتماعی در دل خانواده‌های ما نفوذ کند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت دستگاه‌های دولتی باشد.

موسوی با بیان اینکه نیازمند همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و کنترل آسیب‌های اجتماعی هستیم خاطرنشان کرد: قوه مجریه بیشترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نیروی انسانی و بزرگترین تشکیلات را در بین سه قوه داراست و قطعاً می‌تواند در این مقوله، نقش‌آفرین باشد.

این مقام قضایی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله اعتیاد پرداخت و گفت: به همت تلاش نیروهای قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، ایران درکشف مواد مخدر، جزء کشورهای اول دنیاست؛ لکن در مصرف و توزیع مواد مخدر نیز جزء اولین‌هاست. باید به جای کشف مواد مخدر، به دنبال قطع زنجیره‌ی تقاضا در این بازار باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در بخش آخر سخنان خود به مقوله‌ی حجاب و عفاف پرداخت و گفت: عفاف زیربنا و حجاب، روبناست و در این خصوص به جای مقابله و برخورد باید رویه‌ی اقناعی را در پیش گرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان