رشد ۲/۳۱درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: نیروگاه شهید رجایی با تولید بیش از ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در ۵ ماهه امسال، ۲/۳۱ درصد رشد تولید داشته است.

رشد 2/31درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «ابوالفضل موتابها» رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل شرکت در تشریح این خبر اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال، 5 میلیارد و 653 میلیون و 375 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

موتابها عنوان کرد : ازاین میزان انرژی، 2 میلیارد و 699 میلیون و 515 هزار کیلووات ساعت انرژی در 9 واحد نیروگاه سیکل ترکیبی و 2 میلیارد و 953 میلیون و 860 هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد250 مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

رئیس هیات مدیره نیروگاه شهید رجایی خاطرنشان کرد: با این میزان تولید انرژی خالص در 5 ماهه امسال، این نیروگاه شاهد رشد 2/31 درصدی تولید انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

لازم به ذکر است؛ نیروگاه 2042 مگاواتی شهید رجایی قزوین با تولید سالیانه حدود 12میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی نقش مهمی در تامین برق کشور و پایداری شبکه سراسری دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان