قیمت طلا سقوط کرد/ قیمت جدید طلا امروز ۷ شهریور ۱۴۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۵ درصد کاهش به ۲۵۱۵ دلار و ۷۴ سنت رسید.

قیمت طلا سقوط کرد/ قیمت جدید طلا امروز 7 شهریور 1403

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خبرآنلاین، براساس گزارش رویترز،  قیمت طلا در روز چهارشنبه به دنبال افزایش ارزش دلار پایین آمده است. سرمایه‌گذاران منتظر گزارش تورم آمریکا هستند که قرار است در این هفته منتشر شود و مسیر سیاست‌های پولی فدرال رزرو را مشخص کند.

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.35 درصد کاهش به 2515 دلار و 74 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.08 درصدی به 2550 دلار و 90 سنت رسیده است.
شاخص دلار 0.1 درصد افزایش یافته و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گران‌تر کرده است.

تحلیلگران عقیده دارند بازار منتظر جرقه‌ایست تا قیمت طلا را به بالاتر از 2532 دلار برساند. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا در بلند مدت در محدوده 2585 تا 2595 دلار باقی بماند.
شرکت‌کنندگان بازار منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در آمریکا هستند که معیار مورد علاقه فدرال رزرو برای تعیین تورم است.
تاجران در مورد کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر مطمئن هستند و 67 درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره 25 واحد پایین بیاید. 30 درصد هم این احتمال وجود دارد که کاهش نرخ بهره برابر با 50 واحد باشد.
جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در سخنرانی خود در هفته گذشته نسبت به پایین آمدن نرخ بهره اطمینان داد و گفت نرخ تورم به هدف دو درصد بانک مرکزی نزدیک می‌شود.
از طرف دیگر واردات خالص طلای چین از طریق هنگ کنگ در ماه ژوئیه حدود 17 درصد نسبت به ماه قبل از آن افزایش داشته که اولین افزایش ماهانه از ماه مارس را نشان می‌دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.40 درصد کاهش به 30 دلار و 31 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.61 درصدی 956 دلار و 68 سنت معامله می‌شود.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان